dołącz do obserwatorów! :)

piątek, 3 sierpnia 2012

Pod namiotem.

Cześć!
Znowu mnie nie było, bla, bla, bla. Chyba jednak nie uda mi się ogarnąć w te wakacje :D Dobra, whatever, nieważne. Dzisiaj/wczoraj spałam pod namiotem. Byłam na wsi u koleżanek, przyjechałam razem z siostrą. Muszę przyznać, że było świetnie, pomimo, że jestem teraz niewyspana i chodzę po domu jak takie zombie .___. To chyba wszystko co Wam chcę napisać, wiem, że trochę przynudzam, ale brak zdjęć, pomimo, że mam mnóstwo pomysłów na stylizacje :( Dodaję jakieś zdjęcie z wczoraj i spadam!

Gapa, ja, Asia, Zuza (siostra:p)



Muszę jeszcze pozdrowić koleżankę z namiotów D., której brakuje na zdjęciu! :*



xoxo,
Effensis.

42 komentarze:

  1. Jakie pozytywne zdjęcie! :D
    Uwielbiam spać pod namiotem!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z kuzynką planuję wypad pod namiot, ale to jeszcze wszystko się okaże. cieszę się, żę fajnie się bawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być zabawnie :) Korzystaj z wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, uwielbiam nocne ogniska i spanie pod namiotami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy dodał się komentarz bo jakiś blad mi wyskoczyl;/
    ja nie lubie namiotow dlatego ze zawsze wlazi tam duzo robali :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię czasem być tak wymęczona po wyjeździe, wtedy wiem, że dobrze się bawiłam!:D Zdjęcie rewelacyjne :)


    Przy okazji zapraszam na konkurs, do wygrania dowolna rzecz ze sklepu alefarcik.pl ! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/konkurs-do-wygrania-dowolna-rzecz-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nie usnęłabym chyba w namiocie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham spanie pod namiotem !!!! Supcio zdjęcie :)
    Pozdrawaim Zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam to uczucie, brak zdjęć a tyle pomysłów na stylizację. Szczególnie przez ten czas wakacji tyle mi sie przewinęło ;__; Straaasznie długo mnie nie było. Śliczny nowy nagłówek ;D.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznego masz bloga *__*
    a co do wakacji pod namiotami to się zgodzę :)
    już znów planuje następny wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ważne, że zombie, ale ważne, że miłe wspomnienia potem będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięęęęęęęęęęęęęekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. tak z lasku jest. no wiesz, Zabrzanie do ludzi prawa nie należą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaah ! ❤ Spanie pod namiotem #MeGusta :D Wieki tego nie robiłam...

    pozdrawiam cię cieplutko Eff (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę CI, jeszcze nigdy nie miałam okazji spać pod namiotem

    OdpowiedzUsuń
  17. --------------------------
    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu kosmetycznym na moim blogu :)
    dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Namioty! <3
    Czekam na zdjęcia ze stylizacjami ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAA! Też chcę pod namiot! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o takie namioty to fajna sprawa :D ładnie wyszłyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Siostra starsza, czy młodsza ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcie ;d
    czekam aż zrealizujesz swoje pomysły i pokażesz

    OdpowiedzUsuń
  23. czas spędzony z koleżankami jest zawsze najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcie. ; )
    To dobrze, że wypad się udał.

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie ładne zdjęcie :)
    spanie pod namiotem Me Gusta

    OdpowiedzUsuń
  26. tak to jest - ciężko się ogarnąć, jeśli nie trzeba ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja pod namioty więcej się nie wybiorę! ooo nie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. musiało być wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zdjęcie ! :)


    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.