dołącz do obserwatorów! :)

piątek, 17 lutego 2012

(nie)zwykłe akcesoria.

Czy codzienność musi być taka monotonna? Nie, jeśli do stworzenia prostych akcesoriów użyjemy odrobinę wyobraźni! Chciałabym dziś pokazać Wam kilka oryginalnych rzeczy:



 kołdra.
 telefon.
 butelka.

wieszak.
no i łyżeczka.


które z nich podoba Wam się najbardziej?:)


xoxo,
Effensis.

51 komentarzy:

  1. Wszystkie są fajne, ale najbardziej podoba mi się kołdra ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten telefon-banan :].

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za komentarz :) cudowna ta ostatnia lyzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, cudne te rzeczy ;d Szczegolnie koldra, chcialabym taka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kołdra najlepsza ;)
    elizaknowsbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. HaHa czego to ludzie nie wymyślą ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie rzeczy są naprawdę fajne, ale niestety często też strasznie drogie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. hah koldra i to cos na telefon jest mega D:

    OdpowiedzUsuń
  9. wycinki i rysunki poukładane za antyramą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest bułka z makiem a w środku mega dużo czekolady

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podoba wieszak haha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy post!! łyżeczka jest najlepsza według mnie :) dziękuję za odwiedziny i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  13. łyżeczka i pościel są najfajniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  14. telefon i wieszak ;)
    są świetne. tak jak Twój blog. Bardzo go lubię,bo są w nim takie posty,jakie lubię <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie są mega, ale chyba najbardziej wieszak :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. haha łyżeczki najlepsze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kołdrę i butelkę chcę mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kołdra :)
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj nawet nie zdajesz sobie sprawy ilu już takich naliczyłam : )

    świetnie : *

    OdpowiedzUsuń
  20. Kołdra i łyżeczka świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. These accessories are hysterical!! I love the spoons!! Would love if you could stop by my blog and let me know what you think of my latest posts! Follow me, I follow you?!

    xx
    Caitlin
    http://hauteeyes.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Łyżka jest genialna! Mogłabym taką mieć! : ))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pościel jest the best:D Mogliby wydać tak całą powieść, albo bajki dla dzieci!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah to zdecydowanie szalony pomysł! ;)

      Usuń
  24. mega ta butelka do nalewania wina! cudenko , fajnie by bylo miec takie gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog, super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie kołderka!:D Chciałabym taką... :) Łyżeczka też fajna, taka finezyjna:) A ja jak pije ostatnimi czasy herbatkę, której ogólnie nie lubię, ale teraz coraz bardziej mi posmakowała, to właśnie pije z łyżeczką włożoną w szklankę niczym moja Mamcia, hihi:D Każdy nam mówi, że kiedys sobie oczy wydłubiemy tymi łyżeczkami. Oj tam od razu wydłuiemy...^^

    P.s. Fajnie wiedzieć, że ma się sprzymierzeńca. Do ataku! Na matematykę!xD Obserwujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. P.s. Już mi wszystko wyświetlił mój superszybki internet!:D Wszystko mi się podoba prócz tego dziwnego telefonu;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog i genialne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, kilka nowości muzycznych i nie tylko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny telefon:P
    super bloog:)

    Może będziemy obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. haha, wszystkie są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. haha świetne gadżety:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kołdra! Chcę taką :)
    Dodaję do obserwowanych. Będę tu częściej zaglądała :p

    OdpowiedzUsuń
  33. bananowy telefon:D czad
    obserwuję i pozdrawiam
    bb

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.