dołącz do obserwatorów! :)

wtorek, 14 lutego 2012

Varosha.

Pewnie większość z Was lubi oglądać horrory. Miastem, które idealnie by się nadawało na miejsce nakręcenia filmu jest opuszczone miasto Varosha. Varosha była do kiedyś jednym z najdroższych miejsc wypoczynkowych. Obecnie miasto to jest okupywane przez Turcję i rozpada się z biegiem czasu. Ludzie mają zakaz zbliżania się do niego, robienia zdjęć czy kręcenia filmów przedstawiających to miejsce, pod groźbą śmierci. Teren miasta jest ogrodzony i odseparowany od reszty lądu.




robi wrażenie, nie?


a dzisiaj wszystkim zakochanym życzę wszystkiego najlepszego :)


xoxo,
Effensis.

37 komentarzy:

  1. hm, nie wiedziałam, że jest takie miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście robi wrażenie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :) ja horrory kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. o tym mieście nic nie słyszałam. ;)
    do horrorów by się nadawało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to w tym chodzi: zakazane miejsce o którym wie jak najmniejsza liczba osób :D

      Usuń
  5. przypomina mi zdjęcia z Czarnobyla o.o Też tak pusto
    Nie słyszałam o tym mieście
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Brr, aż mnie ciarki przeszły! :C

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/ Zapraszam do mnie. :D Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, szkoda, że dzieją się takie rzeczy jak z tym miastem...

    OdpowiedzUsuń
  8. oj robi :D swietne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow,nie chciałabym tam jechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co oznacza te xoxo?;)
    Ciekawe miasto.;P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xoxo -> to hugs and kisses, czyli uściski i buziaki :)

      Usuń
  11. oj przydałyby mi się jeszcze ferie : )

    fajnie : *

    OdpowiedzUsuń
  12. A czemu nie można kręcić filmów? / duuś:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu zakaz ujawniania światu tego, co tam sie dzieje.

      Usuń
  13. Oj robi wrażenie robi :D
    Czytałam książkę " ZAPOMNIAŁAM , ŻE CIĘ KOCHAM " !
    Polecam wszystkim bo to naprawdę książka którą byś chciała ciągle czytać , bardzo przejmująca , wciągająca - dużo uczuuć <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Owszem, zdecydowanie robi wrażenie!:)
    Podoba mi się sposób w jaki piszesz notki:) W takim razie może się poobserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam na bloga, na którym znajdziesz możliwie wiele inspirujących rzeczy:) Zapraszamy:) Jeśli zdecydujesz się nas obserwować- napisz, my też Cię zaobserwujemy:) Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo :) Zapraszam częściej:)
    Ja akurat nie przepadam za horrorami:p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdawałam sobie sprawy, że istnieje takie miasto. Rzeczywiście jest to idealna sceneria do horrorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No trzeba przyznać dobre miejsce :D
    Udanych walentynek ;>
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. I don't understand your language but I can understand that there's had been a flood! it happened also in my city in november! :( hope all will be better soon!
    btw thank you for stopping by my blog! would you like to follow each other?xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. łał! Nie wiedziałam o tym! ekstra miejsce! Lubię takie straszne historie i nadawałoby się idealnie do horroru ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog .: )
    Zapraszam do mnie . : )
    Kto dołączy do mnie ja dołącze do niego .: )

    http://happy-beuty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam opuszczone miasta, czy budynki, mają niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam takie miejsca ! Pomimo tego, że są przerażające mają jednak coś w sobie ! Pozdrawiam, świetny blog :)



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurcze faktycznie idealne miejsce na horror:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog
    i super obrazki
    obserwujemy ..?
    zapraszam także na rozdanie
    w zakładce ,,rozdania ''
    i na zalogowanie się w top liście gdzie możesz reklamować bloga :)
    http://reklamujblog.toplista.pl/
    Zapraszam .!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie, świetne miejsce na horror.
    Ja je oglądam, ale w strasznych momentach chowam głowę pod koc:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, przerażają mnie te zdjęcia.;O

    OdpowiedzUsuń
  27. robi wrażenie, oj robi :D idealne miejsce do nakręcenia horroru, a swoja drogą obejżałabym sobie jakiś :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam horrory i te maiejsca chce zobaczyć na żywo !!

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.