dołącz do obserwatorów! :)

niedziela, 19 lutego 2012

Oczy Julii.

Wczorajszy dzień postanowiłam spędzić odrobinę ciekawiej i razem z moimi dwoma koleżankami obejrzałam film. Miałam wielką ochotę oglądnąć horror/thriller, więc namówiłam dziewczyny na "Oczy Julii", byłam pewna, że się na nim nie zawiedziemy. Miałam rację. Film przez cały czas trzymał w napięciu, fabuła i gra aktorska była świetna. Mogę szczerze polecić ten film.


Gdy w tajemniczych okolicznościach ginie piękna, odzyskująca po długiej chorobie wzrok Sara, jej siostra bliźniaczka Julia nie może uwierzyć w sugerowane przez policję samobójstwo. Mimo próśb męża, którego łączyła z Sarą zastanawiająco bliska więź, kobieta postanawia na własną rękę zbadać przyczyny śmierci siostry. Wkrótce, ku swojemu przerażeniu, Julia odkryje, że sama zaczyna tracić wzrok, a każdy jej krok w narastających ciemnościach obserwuje zagadkowa postać, która nie zostawia po sobie żadnego śladu...


dziś równiez mam ochotę obejrzeć jakiś thriller:)


xoxo,
Effensis.

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. gdybyś chociaż przeczytała notkę, to byś wiedziała, że JUŻ OBEJRZAŁAM ten film..

      Usuń
  2. Moja siostra tez ogladala oczy Julii i rowniez go poleca :))

    A dlaczego na moim miejscu nie zakladalabys Fun Page'a? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam kiedyś ten film, ale nie przypadł mi do gustu: za dużo podobnych filmów już widziałam, żeby zrobił na mnie mega wrażenia! Ale co, kto lubi :). Pozdrawiam. | Dopiero zaczęłam blogowanie. Pomożesz mi się rozkręcić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym to obejrzeć, ale trochę się boję;P

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest to od dawna mam ochote obejrzec jakis horror ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam to obejrzeć, dobrze wiedzieć, że warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog .; )
    Obserwuje liczę na rewanż;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tvn o 16, będzie Idealny facet ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Po streszczeniu fabuły filmu, które tu przeczytałam z wielką chęcią obejrzę :)

    P.S. Dzięki za komentarz. Naprawdę fajny blog. Dodałam się do obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam i rzeczywiście film bardzo fajny.
    Szkoda tylko, że zakończenie łatwe do przewidzenia - jednak mimo wszystko polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do przewidzenia?!:D
      Ja oglądając ten film zatrzymywałam go co 5 minut żeby z koleżankami ustalić kto jest mordercą - co chwilę zmieniałyśmy zdanie!

      Usuń
  11. ach uwielbiam ten film, jeden z moich ulubionych thrillerów.
    elizaknowsbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi fajnie.:) Chętnie obejrzę kiedyś ten film.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten film. Oglądałam go z milion razy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak będę miała domowe spotkanie z przyjaciółmi zaproponuję im ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam w wakacje ten film, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez widzialm i moge polecic, bardzo fjany dreszczowiec.

    OdpowiedzUsuń
  17. Film wydaje się fajny ;) Chociaż osobiście oglądam bardzo mało tego typu filmów xd

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie się zapowiada więc kiedyś go obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba go obejrzę, wydaje się świetny . Zapraszam do mnie na nowy post ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Mrr. :D
    Z opisu fajny. ;)

    + dzięki za komentarz ;*
    urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. oglądałam. niezły był :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie przepadam za horrorami, potem nie śpię po nocach, haha^^

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba muszę oglądnąć,bo z opisu wydaje się niezły!

    OdpowiedzUsuń
  25. A jakie zaspy na chodnikach ! :O)
    Tak, byłam na tym filmie co gra w nim Hudgens ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądałam jeszcze tego;>, ale wygląda mi na dość przerażający i znając życie potem znowu przez 3 miesiące nie weszłabym do ciemnego pokoju xd.

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna notka :D :)
    pozdrawiam! xd ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. oo akurat szukałam jakiegoś ciekawego filmu do obejrzenia :>

    OdpowiedzUsuń
  29. nie widziałam- chyba warto obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki za komentarz!


    rebellook.blogspot.com


    :D

    OdpowiedzUsuń
  31. I didn't watch this movie!:)
    check out my new post xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba , muszę to obejrzeć ! :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam na "Oczach Julii" w kinie i nie żałuję. Jest jednym z lepszych filmów tego typu ;)

    Strasznie się cieszę słysząc, że komuś podoba się to co piszę i jak prowadzę blog. Dzięki wielkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. a no tak, po prostu ja bardziej zajmowalam sie blogiem, sama go zalozylam i wgl :> a Ola rzadko cos pisala i ogolnie mniej przykladala do tego wage, nie miala tez xzbyt wiele czasu, qiec ja przejelam calego bloga :) milo mi , ze go pamietasz! a co do filmu, to go ogladalam ,ale gdzies w polowie mi sie schaczył i nie doogladalam :<

    OdpowiedzUsuń
  35. ogadalam ten film i go pokochalam ! :D
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Tego filmu nie oglądałam, ale ostatnio widziałam "Labirynt Fauna". Niesamowity klimat filmu, utrzymująca się tajemniczość, ciągłe metafory... film, który z pewnością utkwił w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, chciałam ten film od dawna obejrzeć a dzięki twojemu komentarzowi jestem pewna że warto:)!

      Usuń
  37. Muszę to obejrzeć! Koniecznie :) Zachęciłaś mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  38. Tytuł brzmi ciekawie, ale nigdy w życiu nie obejrzę horroru ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sobie powtarzałam, że nigdy nie obejrzę horroru, ale:
      1. to jest THRILLER :D
      2. zabójca nawet nie jest straszny^^

      Usuń
  39. W takim razie muszę go obejrzeć! dołączam go do mojej listy filmów, które muszę zobaczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. oglądałaś Sierociniec, Naznaczony albo Postrach nocy?

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.