dołącz do obserwatorów! :)

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

22 questions.

Dziś notka trochę inna niż wszystkie. Zostałam otagowana w zabawie przez 2 bloggerki. Bardzo mi się to podoba więc, chętnie wezmę udział ;) Zacznę od osób, które mnie otagowały: Justyna i Kamila. Ponieważ 2 osoby mnie wybrały, odpowiem na 22 pytania, a nie 11 :)

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie musi wybrać 11 6 nowych osób do tagu.

3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś!5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


Pytania&Odpowiedzi:
(najpierw od Justyny)
1.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Najbardziej lubię spotykać się z koleżankami, a właściwie to z 1 przyjaciółką - Klaudią.
 Poza tym lubię też siedzieć na blogu ;)
2. Jak długo zajmuję Ci poranny makijaż? 
4 minuty, bo jest to jedynie pomalowanie rzęs,
chyba, że szykuję się na coś szczególnego - wtedy trwa to ok. 10 minut :)
3. Wolisz szpilki, czy trampki? 
Trampki - szpilek nawet nie posiadam
(w sumie to mam chyba tylko 2 pary butów na korku ;p)
4. Na jakie kolory najczęściej malujesz paznokcie? 
Lubię kolory wyróżniające się i jaskrawe. Wszelakie róże,
pomarańcze itp mile widziane :) Poza tym często używam odżywki. 
5. Twoje ulubione danie to?
Ojjjjj, nie mam pojęcia. Parę z nich to sałatka owocowa,
zapiekany ser Camembert i lazania ;)
6. Jak wygląda Twoja sobota? 
Różnie. Najcześciej do 14 siedzę w domu i pomagam mamie,
a potem wychodzę ze znajomymi :)
7. Ulubiony zapach perfum to:? 
Nie lubię perfum ;)
8. Miejsce, które chciałabyś zwiedzić i dlaczego?
Las Vegas, Nowy Jork - lubię miejsca w których dużo się dzieje!
9. Twój niezbędnik w torebce to:? 
Telefon, portfel (czasem sama karta, jeśli się nie mieści cały portfel)
i aparat :)
10. Jaką kwotę przeznaczasz średnio w miesiącu na ubrania? 
Róóóżnie :D
11.Masz zwierzątko? Jak tak to jakie? 
Mam pieska - Ellis <3
(teraz pytania od Kamili)
12. Pamiętny smak z dzieciństwa?
Flipsy, Małe gumy kwadratowe gumy ze sklepiku szkolnego,
maczugi. Jest więcej, ale nie pamiętam już :)
13. Wymień trzy rzeczy bez których nie ruszasz się z domu?
Telefon, aparat, portfel!
14. Jak buty to szpilki, trampki czy baleriny?
Trampki *.*
15. Jakiej cechy na pewno nie mógłby mieć twój chłopak?
Nie mógłby być zapatrzony w siebie (laluś :D)
16. Co najchętniej robisz w wolnych chwilach?
Spotykam się z przyjaciółmi, albo siedzę na blogu :)
17. Twoje miasto marzeń?
Las Vegas lub Los Angeles *.*
18.W jakim sklepie najchętniej kupujesz ciuchy?
h&m, c&a, reserved, house, cropp, new yorker, zara <3
19. Najbardziej szanujesz ludzi za?
Wyrozumiałość.
20. Piosenka, która towarzyszy Ci w najtrudniejszych chwilach?
Nie mam takiej. 
21. Czy był taki kosmetyk, który tak polubiłaś że ciągle go kupujesz?
Nie, nie przypominam sobie :)
22. Jak to się stało, że założyłaś bloga?
Wcześniejszy blog był modowy - założyłam go z chęci dzielenia się swym stylem z ludźmi.
Ten założyłam, ponieważ po usunięciu bloga zatęskniłam za blogowaniem :)


Do zabawy zapraszam:
1.Jessikę
2.Samantę
3.Oliwię
4.Paulinę
5.Olę
6. Klaudię

Moje pytania:

1.Masz ulubione blogi? Jak tak, to je wymień.
2.Jakie, Twoim zdaniem 3 cechy powinien mieć Twój przyjaciel?
3.Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem?
4.Masz jakieś plany na majówkę?
5.Co leży teraz na Twoim biurku? 
6.Jak trafiłaś na mojego bloga?
7.Co cię fascynuje w blogowaniu?
8.Twój autorytet?
9.Wolisz jak jest za ciepło, czy za zimno?
10.Jaki najnowszy trend tego sezonu najbardziej Cię przyciąga?
11.Czego się najbardziej boisz?


Jeszcze raz dziękuję za otagowanie i mam nadzieję, że chociaż kilka z otagowanych dziewczyn odpowie na pytania ;)


edit: komentowanie wyłączone! :)


xoxo,
Effensis.