dołącz do obserwatorów! :)

wtorek, 10 kwietnia 2012

Jeleń

Hej!
Macie jakieś plany na ostatni dzień przerwy świątecznej? Ja zaraz wybieram się do miasta a poza tym dziś będę się uczyć. Wieczorem napiszę parę postów automatycznych, tak abym w czasie szkoły miała więcej czasu dla siebie. :)
Piórnik, który zaraz Wam pokażę to tytułowy jeleń. Należy on do mojej siostry, ma go o ile się nie myle od tego roku. Jest słooodki i o dziwo - całkiem pojemny! ;)



piórnik - 9.99 zł.


Szkoda, że przerwa już się kończy, nie mam zbyt dużej ochoty wracać do skzoły:c


xoxo,
Effensis. 

30 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę jelenia w żyrafi deseń :D:D:D

    ja niestety już nie chodzę do szkoły i dziś już jestem w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. hheheehehhehe to nie jest śmieszne : >
    a piórnik całkiem słodki.
    A plany jak plany. Książka, i uczymy się na pracę klasową : <

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uroczy! <3

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny piórnik <33
    uwielbiam takie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ma podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny ten jelen :D chocia zmi troche bardziej renifera przypomina :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, ja też musiałabym się pouczyc, ale kompletnie nie mam do tego głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się nie cieszę z powrotu do szkoły :-(. Uwielbiam takie piórniki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już jestem po zakupach i zabieram się do nauki. a przerwa świąteczna rzeczywiście szybko minęła ;c
    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo (jestem nowa ;))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki jest! :)) Miałam kiedyś takiego świstaka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć ! Zostałaś oTAGowana :) Byłoby fajnie, gdybyś wzięła udział w zabawie :)
    Więcej szczegółów tutaj: http://martuchowax3.blogspot.com/2012/04/mae-zakupy-tag-d.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku jaki fajny :)
    zapraszam do mnie- będzie miło jak wpadniesz, można dodawać :)
    + dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny:D dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki Beaty Pawlikowskiej przeczytałam wszystkie jednym tchem, kiedy już zaczęłam to nie mogłam się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki ładny! ja mam pieska białego!;))

    OdpowiedzUsuń
  16. huh nie ty jedna nie chcesz iść do sql, ale cóż... takie życie
    piórnik super... widziałam takie lwy, psy, żyrafy i wieeele innych ;)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you!! I like your blog and your photos,
    I'm following you, it will be so nice if you follow me back :D
    xxxxxxxxxxxxxx
    http://pinksrules.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. słodki :)
    Przepraszam ale nie zrozumiałam Twojego komentarza w jakim sensie życzysz mi powodzenia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cute!
    Yeah in the city of Kraków and in the city cenetr of Kraków, we both are right :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog :) będę zaglądać częściej :*
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również zapraszam częściej ;* Piórnik całkiem fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  22. o maj gad, ale mi sie przypominało moje gimnazjum haha... mialam identyczny albo podobny piornik.. boze, gdzie te czasy sie podzialy, juz 21 lat mam, ah.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.