dołącz do obserwatorów! :)

wtorek, 24 kwietnia 2012

z USA

Dzisiaj w skrzynce czekała na mnie miła niespodzianka - kartka z postcrossing! Bardzo się ucieszyłam, ponieważ to takie miłe dostawać listy i pocztówki. Myślałam nawet ostatnio, o wzięciu udziału w takiej małej wymianie pocztówek pomiędzy bloggerkami. Chyba nawet wiem, do kogo najbardziej bym chciała napisać ;)



Co byście powiedziały na małe rozdanie (nagrodą jakaś fajna biżuteria?), jeśli będzie 15,000 wejść? ;)

lajkuj >KLIK< lajkuj

xoxo,
Effensis.

16 komentarzy:

  1. niezła mordeczka, a tak w ogóle fajna sprawa te kartki :)
    co do rozdania, jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się pomysł o rozdaniu ;D
    O tak ja też uwielbiam dostawać listy i pocztówki D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za rozdaniem ;)
    Też "bawię się" w te kartki, fajna sprawa :)
    Ostatnio dostałam pocztówkę z Tajlandii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na moją pierwszą kartkę : )
    Kurcze już u kilku dziewczyn widziałam tą " zabawę w pisanie listów " a nie bardzo wiem o co w tym chodzi O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. to postcrossing to ciekawa sprawa :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemnie znajduje się coś w swojej skrzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śmieszny stworek :)

    Nie bawię się w rozdania, więc się nie wypowiadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tylko 771 wejść ^^
    Rób rozdanie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście, pocztówki fajna sprawa.
    a rozdania lubimy, lubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz sporo wyświetleń :*
    smakowal/podobal się Twojej siostrze wczorajszy tort, który pokazywałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z tą nagrodą ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny stwór jest na tej pocztówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka urocza kartka, fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze miło jest dostawać listy i kartki:)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.