dołącz do obserwatorów! :)

sobota, 7 kwietnia 2012

Święta!

Heeeeej!
jakoś tak starsznie mi przykro, że wcale nie czuję tych świąt. Będąc młodszą, po prostu jakoś inaczej to przeżywałam. Wszystko było takie cudowne, magiczne, pachnące i smaczne. Postanowiłam, że może chociaż odrobinę się zmieni, jeśli poszukam "śladów świąt" w moim domu. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach:




 słodycze zgromadzone na zająca :D
{a to nie wszystko;o}


Ogólnie, to kiedyś na święta zawsze kupywałam takie ozdóbki na patyczkach. Teraz mam ich mnósto, to co pokazałam to nie wszystko ^^


WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM!
<3


xoxo,
Effensis. 

38 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie czułam tych świąt. Dla mnie to tylko takie spotkania rodzinne:)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem! ;**
    Świetne jajka! :)

    Zapraszam do mnoie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, bardzo ładne pisanki, ja w tym roku nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje ci za zyczenia;) i nawzajem;**

    OdpowiedzUsuń
  5. ile słodyczy! :D
    dzięki za odwiedziny i nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam :D
    wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. też kiedyś tak jajka obklejałam, ale zbyt czasochłonne, więc teraz tylko przejeżdżam farbami xd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie również
    WESOŁYCH ŚWIĄT !! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki!:D ale śliczne jajka, a te słodycze :O przygarnęłabym^^

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ile slodyczy ^^ i oreo z milką ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku jakoś też nie za bardzo czuję święta :( No ale cóż..
    Wszystkiego dobrego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dokładnie tak samo! kiedy byłam młodsza wszystko przeżywałam inaczej. tak jak moja siostra dziś. to chyba normalne, że wraz z dojrzewaniem zmieniają się nasze poglądy. a szkoda, choćby z powodu wielkanocy. życzę odnalezienia radości płynącej ze świąt i czasu spędzonego z rodzinką :) pozdrawiam i muszę przyznać, że będę odwiedzała Twojego bloga; bardzo ciekawie i przyjemnie piszesz ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog. :) obserwujemy .? ♥

    Wesołych. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :)
    pisanki wyszly cudne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt! :* :) Ile słodyczy ;) Masz bardzo fajne tło, nie wiem jak skopiowac zdjęcie z nim, mogłabyś mi wysłać na email? whatwelove@onet.eu z góry dzięki ;)
    PS. Wyglądasz na starszą niz 14 lat ;) Masz bardzo ładny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo ale super jajeczka ;D u mnie w domu nie ma nic swiatecznego w tym rku az szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo! Również wszystkiego dobrego ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. chetnie przygarnelabym ten koszyczek ze slodkosciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Popraw sobie humor tymi wystającymi słodyczami z koszyczka! : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. wesołych, wesołych :)
    ja w tym roku nie mam nic ze stroików, nawet kurczaczka ani pisanki
    jakoś nie czuję i nie potrzebuję czuć 'magii Świąt' :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcie ;) + wzajemnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. wzajenie <3 sliczny stroik :).

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje pięknie!
    wesołych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny blog!!!
    Oczywiście obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz ;P

    Zapraszam,
    www.strawberriesatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też życzę wesołych Świąt :) Obserwuję, mam nadzieje że nie uznasz za spam ;)) Możesz też mojego bloga obserwować
    http://takietamkilkaslow.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne ozdóbki !
    Pozdrawiam i życze wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po Gotye nadeszła era na Fun. ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękować za życzenia i nawzajem ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. o god!!! ja chce taki koszyk <3333

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.