dołącz do obserwatorów! :)

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Birthday cake!

Dziś wypada dość zabawna data - 23 kwietnia. Dzień 15 urodzin mojej siostry, oraz 14 mojej najlepszej przyjaciółki. Prezenty już wręczyłam, życzenia złożone, tort czeka w lodówce. Stwierdziłam, że Wam go pokażę, bo wygląda naprawdę smakowicie:3



 Mam nadzieję, że akurat dzisiaj moja siostra nie zachce wejść na mojego bloga, 
ponieważ tort nie został jeszcze wręczony :3


chcę oficjalnie na blogu życzyć wszystkiego najlepszego Zuzi {wpuszczę Cie tu, jak zjesz tort} i Klaudii. ♥

+powodzenia jutro trzecioklasistom! :)


czytasz bloga?
lajkuj >KLIK< lajkuj

xoxo,
Effensis.

24 komentarze:

  1. Najlepszego dla koleżanki i dla siostry! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj kończę 18;)
    Tort musiał być mega smaczny;p

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat dla siostry ! :D
    a tort wygląda pysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się usiłuję odchudzać a Ty tak kusisz :)

    smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj!- złóż ode mnie! ^^

    __
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączam się do życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję za komentarz :)
    Obserwujemy? Ja dodaję, liczę na rewanż :)

    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja cie... musiałaś ten tort pokazywać.? ;D
    głoodna jestem teraz xd
    no i wszystkim życzę najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomimo, że nie przepadam za tortami, to ten wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłączam się do życzeń :) Smakowicie wyglądający tort :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo prosze bardzo - wiec wszytskiego najlepszego dla dziewczyn ;)

    oj tak wiec jak najbnardziej poolecam Ci ten krem z Dr irny eris ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale chętnie bym zjadła taki torcik ! mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Postaram się jak najszybciej go wypróbować i napisać recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo apetycznie się prezentuje. A siostrze 100lat;) W ogóle, to tytuł mnie zmylił, bo pomyślałam o piosence Rihanny z o tym samy tytule
    http://www.youtube.com/watch?v=leK4eoqwmfU

    OdpowiedzUsuń
  15. oo no to dołączam się do zyczen ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. 23 kwietnia, dzień urodzin mojej byłej przyjaciółki.. co do testu 3 klas nie-dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepysznie wygląda ten tort!:D ooo a ja tez dzisiaj jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla twojej siostry i Przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaa ale bym sie na jej miejscu ucieszyla! Masakra, zjadłabym CAŁY! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale bym zjadła taki tort! :D

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.