dołącz do obserwatorów! :)

sobota, 21 kwietnia 2012

Warszawa.

Dziś post o Warszawie. Nic o sesji, backstage czy czymś takim. Jedynie Warszawa, zdjęcia i odczucia ;)
***
Zacznijmy od tego, że trochę się zawiodłam. Nie wiem jak wyobrażałam sobie stolicę - może coś w rodzaju Las Vegas czy Los Angeles? Po prostu nie czułam się jak w dużym mieście. Pewnie dlatego, że zbyt dużo nie zwiedziłam. Jedynie parę ulic, sklepów i miejsc przez które przejeżdżałam samochodem. No cóż, w każdym razie jedynym mega pozytywnym "zaskoczeniem" (hm, chyba tak to można nazwać) był Pałac Kultury i Nauki. Wooooow, ogromny, cudowny, przepiękny! Aż nie chciało się przestać robić zdjęć!

 super jakość i ujęcie to raczej nie jest,
ale zdjęcie robiłam podczas jazdy samochodem :P

Hm, co tu jeszcze dodać? Warszawa mnie nie zauroczyła. Może to również po części mój humor się do tego dołożył? Może pogoda? No nie wiem, kiedyś jeszcze odwiedzę stolicę, może wtedy bardziej mi się spodoba ;) Reszta zdjęć:




te też z auta:3

No tak. Podsumowując wypad całkiem ok, ale w stolicy się nie zakochałam. Osobiście wolę Poznań. Pozdrawiam wszystkich z Poznania! Czy jakiś Poznańczyk czyta mojego bloga?;>

xoxo,
Effensis.


29 komentarzy:

  1. ja również była kiedyś w Warszawie i nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia :(
    miasto jak miasto xd

    OdpowiedzUsuń
  2. a byłaś w środku w Pałacu? niesamowity widok.. wejście jest chyba 12 zł, my płaciliśmy z klasą 2 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam pierwszy raz w Warszawie jak byłam na castingu do Tak to Leciało, też mi się nie spodobała Warszawa, taka ponura;/ Ostatnio dałam mojemu przyjacielowi płytę dvd, żeby mi nagrał płyty, Grubsona, Pezeta, WSRH, itd. i wczoraj mi ją przyniósł. Wrzucił mi na nią dodatkowo taki film krótkometrażowy o dzieciach z Pragi Północ, to tak mną wstrząsną... I pomyśleć, że w stolicy takie dziadostwo. Polecam Ci ten film, który nazywa się "Jestem zły".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze zrozumiałam i chodziło Ci o link o z castingiem, to tylko pisałam post o tym:
      http://jawsosiewlasnym.blogspot.com/2011/12/sobotnia-przygoda-z-tak-to-leciao.html

      Usuń
  4. Warto zobaczyć Warszawę z PKiN!:) Polecam! Moim zdaniem, jak każde miasto ma swój urok, tylko trzeba tam pobyć chwilę pomieszkać, wczuć się, zobaczyć mniejsze uliczki...:) Ja też miałam podobne odczucia, wręcz rozczarowanie, bo również wyobrażałam sobie to miasto hiperbolizując wszystko co z nim związane, a to przez miano STOLYCA;P. wiele emocji towarzyszyło mi też przy pierwszym spotkaniu z Wisłą, daaawno to było, ale przypomniałaś mi o tym, dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pałac Kultury też mi się podoba, ale Warszawa do mnie też nie przemawia. Czasem lubię pojechać, odkryć jakieś ciekawe miejsce, ale jak się przeprowadzaliśmy i wybieraliśmy między Warszawą a Trójmiastem, to nie mieliśmy wątpliwości, choć w Warszawie pewnie łatwiej byłoby znaleźć pracę w dziennikarstwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam niedawno na wycieczce, też się zawiodłam trochę. Myślałam, że to wszystko wygląda tam inaczej.
    Jednak mimo tego bawiłam się nieźle :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też Warszawa jakoś nie urzekła.

    Zapraszam do Wrocławia, wszyscy zachwycają się Rynkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszawa jest okropna, szara, chyba, że wieczorem jest całkiem urocza. Za to Kraków!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie byłam w Poznaniu, trzeba pojechać ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubie warszawe ale zgadzam sie poznan lepszy !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia ;) az wstyd sie przyznac, ze nigdy nie bylam w stolicy... Tylko przejazdem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam dwa razy w Wawie i raczej nie pokochałam tego miasta wole już Kraków

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Droga taki dzień jest raz w roku, organizowany przez GLAMOUR. W gazecie dostajesz kartę ze zniżkami i cały dzień chodzisz po tych wszystkich sklepach i szukasz skarbów dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh Warszawa ;) Miasto, w którym często też jestem. Kocham tam przebywać, a raczej w galeriach :D a jeszcze bardziej kocham spać w Konstancinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warszawa nie jest może za piękna, ale posiada bardzo klimatyczne miejsca. Nie można jej poznać jeżdżąc po niej autem czy będąc przelotem jeden dzień. Polecam ponowną wizytę, chociaż ja jako prawie Warszawianka wolę inne miasta Polski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Warszawa!<3 ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ładnie :> ! p.s kosztowały chyba 10 zł w c&a z dwoma innymi parami ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam 2 lata temu w Warszawie na wycieczce klasowej i dla mnie Warszawa to miasto jak każde inne. Również się zawiodłam. Chociaż bardzo podobały mi się widoki z Pałacu Kultury i Nauki. Z 30 piętra wszystko dostrzegasz inaczej. xD

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia !


    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z miłą chęcią odwiedziłabym Warszawę żeby zobaczyć jak tak naprawdę tam jest, w dzieciństwie byłam, ale niestety nic z tego nie pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. mieszkam 20 km od Poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia :D Ja też byłam w Warszawie .. Ale tak samo nie podobało mi się aż tak bardzo... Było fajnie, bo jechałam z fajnymi osobami, ale jeśli chodzi o miasto to nic ciekawego.. ponuro tam jest...

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.