dołącz do obserwatorów! :)

piątek, 13 kwietnia 2012

Księżyc w nowiu.

Po pierwsze przepraszam, że mnie nie było - ale w moim życiu wszystko dzieje się bardzo szybko i czasem nie starcza mi czasu na bloga, a czasem jestem po prostu zbyt leniwa. Dzisiaj notka na szybciutko, bo zaraz z Zuzą (starsza siostra;d) oglądam "Księżyc w nowiu". Jutro postram się odpowiedzieć na komentarze, ale niestety nic nie obiecuję.


pewnie juz to oglądaliście nie?
ja oglądałam 1, 3 i 1 część 4 części :p


Na jutro mam dla Was małą notkową niespodziankę, mam nadzieję, że się spodoba. Właściwie miałam to zrobić dzisiaj, ale nie zdążyłam :C 
+ oooooj, muszę Wam dużo powiedzieć (eee, napisać :P), naprawdę dużo.


xoxo,
Effensis.

14 komentarzy:

  1. czekam na notkową niespodziankę ;)
    ________
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za tą częścią, ale może być :D


    everyday-human.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam wszystkie, które wyszły;))

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Zmierzch' bardzo mi się podobał. Ale im dalej, tym gorzej niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to wszystkie części widziałam i teraz czekam na ostatnią .;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam, ale nie przepadam...
    a niespodziankowej notki nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam,super film :)

    dzięki za komentarz, zapraszam częściej / look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam tego, jakoś nie znam się akurat na wampirach wolę czarodziejów

    OdpowiedzUsuń
  9. już czekam na jutrzejszą notkę ;)
    film super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam 1,2,3 i połowę 1cz. 4części:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie dokończyłam oglądania całości, bo już późno było, a ja śpiąca byłam. Niestety na drugi dzień usunęli z neta film i po oglądaniu;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądałam to w serwisie: http://www.playtube.pl
    Ale tez czasem oglądałam jakieś filmy na:
    http://www.seans24.pl

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.