dołącz do obserwatorów! :)

sobota, 7 kwietnia 2012

Pocztówki!

Wczoraj postanowiłam wysłać zaległe pocztówki z postcrossing.com, najwyższy czas nadrobić zaległości!


Kartki na postcrossing zawsze staram się wypełniać ładnie, bo sama nie lubię dostawać pocztówek napisanych byle jak.

Jeśli ktoś z Was nie wie co to postcrossing, a jest zainteresowany, może pytać w komentarzach lub znaleźć pierwszy post dotyczący postcrossingu - ułatwią to tagi.


no to zaraz idę spać! :D
ps. chyba 1 raz dodaję 2 posty w ciągu 1 dnia, woow.

xoxo,
Effensis.

16 komentarzy:

  1. ja nie wiem co to jest;D
    a co do okularow to chyba sie skusze na te ostatnie;) chociaz z bolem sera bede musiala odrzucic reszte..

    OdpowiedzUsuń
  2. zazzdroszcze tych pocztówek :)
    PS: masz ode mnie lajka na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo widzę, że również uczysz się francuskiego :)
    powiedz mi czy wyznaczasz sobie jakies okreslone dni i godziny? bo ja mam ogromne checi, ale jakos zawsze brak mi czasu albo jestem zbyt zmeczona i wychodzi tak, ze robie tylko 1 lekcje w tygodniu :(
    bardzo fajny blog :)
    zapraszam do siebie :annefromwonderland.blogspot.com

    A bientot!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia oraz blog ! obserwujemy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hobby ;-). Od dawna się tym zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pocztówki ;)
    Kiedyś chyba coś słyszałam o tym postcrossing'u ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję. również Wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. również życzę Ci wesołych świąt :)
    a pomysł z kartkami - rewelacja! :) widziałam też taką inicjatywę, ale wśród bloggerek, jednak to mnie niespecjalnie przekonuje. fajnie jest dostać kartkę od kogoś z daleeeka :) również obserwuję, przekonałaś mnie tymi postami o postcrossingu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. (i guess i should have said "przy okazji obserwuję"... oh, nvm!)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy o tym nie słyszałam :) poszukam tego posta, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w wakacje zazwyczaj wysyłam :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już wcześniej o postcrossing'u i strasznie mnie to zaintrygowało, chyba pora się zarejestrować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też po świętach muszę nadrobić i powysyłać pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Źle mnie zrozumiałaś, mi się podobało i chciałam jako tapetę na telefon:P To ja przepraszam, może źle to ujęłam ;P

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.