dołącz do obserwatorów! :)

piątek, 20 kwietnia 2012

The Fast Guitars

Pamiętacie jeszcze notkę o krotoszyńskich talentach? Wspomniałam tam o zespole "The Fast Guitars", jednak nie chciałam pisać zbyt wiele, bo miałam zamiar napisać o tym oddzielną notkę. A więc, może na początek parę informacji o zespole. Muzycy mieszkają w Mogilnie. W skład wchodzą: Sonia Hornatkiewicz, Maciej Krystkowiak, Łukasz Goździcki oraz Sławek Szczeblewski. W 2010 roku zespół doszedł do półfinału Mam Talent, poza tym 3 razy gościł w DD Tvn. "The fast guitars" nagrało już płytę Demo z coverami i trzema własnymi kompozycjami oraz płytę "The Fast Guitars Świątecznie" na której znajdowały się piosenki świąteczne z jedną własną piosenką świąteczną. Tak w bardzo wielkim skrócie o zespole, znając Was pewnie i tak większość nie przeczyta, no trudno :P



źródło: KLIK!

A moja historia związana z tym zespołem jest dość śmieszna. Na Krotoszyńskich Talentach podczas koncertu wraz z Zuzą strasznie się nakręciłyśmy na nich i nie chciałyśmy nic innego jak tylko ich poznać. Dlatego też, gdy grupa udała się do przebieralni, ja wraz z Zuzą uciekłyśmy za kulisy wejściem "nieupoważnionym wstęp wzbroniony" do miejsca gdzie zespół się udał. Akurat jak szłyśmy korytarzem, szli gitarzysta i basista zespołu. Oczywiście bez namysłu zagadałam do nich. Chłopacy zaprowadzili nas do przebieralni i w ten sposób poznałyśmy się z całym zespołem! Na koniec dostałyśmy płyty i autografy, to było niezapomniane przeżycie :D

mam nadzieje, że chociaż jedna osoba przeczytała to w całości :D
+ przepraszam, że wczoraj nie było notki, ale musiałam ogarnąć zaległości szkolne. 
++ notka o Warszawie, moje wrażenia i backstage już niedługo ;)!

xoxo,
Effensis. 

24 komentarze:

  1. Odważne byłyście i zyskałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna przygoda z zespołem

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przeczytałam całą! :D czekam na notkę z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no no ja czytam twoje notki... wszystkie ;)
    a ta historia z zespołem... supeer xd

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mowiac, nie przepadam za taka muzyką ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jak wyszłam to nie było aż tak ciepło, a byłam tylko na 5 min :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna notka, przeczytałam całą. Nie wiem czy miałabym tyle odwagi, co wy ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. No musze powiedziec ze naprawde ciekawy zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam wszystko;) Tak się zastanawiam, czy ich widziałam z Mam talent i stwierdzam, że chyba tak:D Ale Ty odważna, otwarta i wygadana jesteś widzę:D

    Ja znałam taką stronkę z tymi słuchawkami jak znajde, to Ci podeślę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam całe!:) Tak się zastanawiam, czy ja ich kojarzę z Mam Talent i stwierdzam, że chyba tak. Ale Ty odważna, otwarta i wygadana widzę jesteś, to dobrze!:D

    Miałam zapisana gdzieś taką stronkę i pamiętam, że podsyłałam takiej dziewczynie na pingerze, to jak znajdę, to Ci ją podeślę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. stronkę ze słuchawkami oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To fajne wspomnienia będziesz miała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś daje radę :D
    kurcze nie słyszalam o tym zespole :o

    OdpowiedzUsuń
  15. też przeczytałam ofc :* czekam za nowymi notkami . Paula <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mega sprawa :) troche przypadku ale ile wspomnien :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć przeniosłam się ze starego konta tutaj, zapraszam do siebie i dodaję do obserwowanych : )

    fajnie tutaj *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej fajny blog i przepraszam ze wczesniej ne weszłam ale komp mi sie zepsuł :D ty jestes w warszawie ja jade tam w poniedziałek :D Zapraszam n mojego bloga i prosze dodawaj komentarze bardzo mni ne ttyym zalezy
    WWW.KINGA089.BLOGSPOT.COM WŁASNIE DODAŁAM I przepraszam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super , jesteście szalone , bo ja bym sie bała podejść i zgaadać :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia ;D czekam na nowe notki :) (może jakieś z wyjazdu do Warszawy? ) :P

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.