dołącz do obserwatorów! :)

niedziela, 15 kwietnia 2012

Krotoszyńskie talenty.

Wczoraj wraz z Olą wybrałam się na krotoszyńskie talenty. Jest to coś w rodzaju "mam talent", tylko, że na terenie naszego miasta. Wczoraj odbyła się 2 edycja. Bilety rozeszły się w bardzo szybkim tempie, właściwie nie były drogie, ale trudno było je zdobyć. Ja z Olą wybrałam się pod kino pomimo, że nie miałyśmy wejściówek. Byłyśmy tak zdesperowane, że mogłyśmy zapłacić 20 zł za bilet, który kosztował 5 zł, hahah:D W końcu jednak udało nam się załatwić bilety, dosłownie 30 min przed występami, o tak. Zapłaciłam jedynie 6 zł za bilet, więc dużo nie straciłam. Opłacało się naprawdę! Występów było 10, głównie ludzie śpiewali i tańczyli, jednak 1 para postanowiła zrobić przedstawienie :D Przed każdym występem pokazywano wywiad z uczestnikiem. W przerwie na obrady jury zagrał zespół "The fast guitars", który był raz w Mam Talent oraz 3 razy w DD Tvn. Jednakże o zespole zrobię oddzielną notkę, bo jest co opowiadać;) Teraz zdj:

 siostry, śpiewały baaardzo dobrze, aż żałuję, że nie wygrały:<
 show podczas tańca :D
z wywiadu.
 dziewczyna ze zdj wyżej :)
 w przerwie był nawet mały pokaz mody, haha :D
 z przedstawienia.

kolejne z wywiadu.
wielcy zwycięscy!
źródło: klik! {zajrzyj jeśli chcesz zobaczyć więcej zdj!}

przepraszam za jakość zdjęć, ale głównie kręciłam filmiki. Zdjęcia robiła Paula z którą byłam, lecz mi  ich jeszcze nie wysłała. :<


xoxo,
Effensis.

11 komentarzy:

  1. Czegoś takiego właśnie brakuje mi w moim mieście...

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być ciekawie :)
    moje miasto jest raczej ubogie jak na razie w takie atrakcje, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,że tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł. szkoda, że w moim miescie nie ma takeigo mam talent...
    ostatnio odbywał sie festiwal talentów w mojej szkole, ale jakoś nikt nie był uzdolniony...
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nadruk fajny, ale jakość fatalna, po kilku praniach wyblakł :c

    dzięki za komentarz, zapraszam częściej / look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako naczelna humanistka - 'o nas' jest mojego autorstwa :D fajnie, że ktoś zwraca na to uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. to widzę, że zabawa udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł... szkoda, że u nas rzadko jest takie coś

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie w mieśnie takiego czegoś nie ma :((

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.