dołącz do obserwatorów! :)

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Galeria krotoszyńska.

Jak wiecie z przedostatniej notki, przedwczoraj było otwarcie "Galerii krotoszyńskiej". Trudno mi jest o niej wyrazić jednoznaczną opinię, bo mam dość mieszane uczucia. Może zacznę od tego, że jest baaaardzo mała.  Ma co prawda 2 piętra i parking podziemny, (na 60 miejsc..) ale niewiele to daje. Ogólnie to może projekt całkiem ok, ale gorzej ze sklepami. Z tych firmowych to jest tam jedynie "Top secret"(w którym i tak nie kupuję rzeczy -.-), Rossmann i CCC. Zaczęłam od tej złej strony, teraz może jakieś pozytywy. Na początku muszę zaznaczyć, że są tam schody ruchome, hahaha :D Wszyscy znajomi uważali je za jedyną atrakcję w tym centrum. Poza tym można powiedzieć, że jest ciekawa kawiarnia. No i to chyba wszystko. Dziś w centrum było całkiem ok, dużo się działo. Ale wiem, że przez dobór sklepów galerii nikt odwiedzać nie będzie. Ogólna ocena - bez szału :<

jedną z atrakcji był występ akrobatów z zespołu D3ART
w którym jest m.in - Magdalena Sztencel z "Mam Talent".
nooo, nieźle wywijała :D
z Olgą i Tomaszem Piotrowskim - również finalistą "Mam talent".
:)
on z kolei odbijał naraz 5 piłek ^^
 na zdjęciu Aga, dodałam, bo z tyłu widać trochę wystrój Galerii.
Na większości ścian rozciągają się stare zdjęcia Krotoszyna.
kawiarenka :)

 Poza tym było jeszcze dwóch ludzi w tej grupie, lecz nie zgrałam wszystkich zdjęć i w ten sposób nie mam zdjęć z nim. W galerii dostałam jeszcze koszulkę z napisem "Galeria krotoszyńska" na której widniały podpisy uczestników grupy "D3ART". Mam również autografy, ale stwierdziłam, że nie będę pokazywała ich, bo i tak mam dość dużo zdjęć ;)

+dziś mam zamiar dodać jeszcze 2 notkę:)

xoxo,
Effensis. 

33 komentarze:

  1. No szkoda trochę,że nie ma tam takich sklepów jak:New yorker czy H&M,ale ważne,że jest taka galeria i będziesz miała gdzie przebywać ze znajomymi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia i widać ze miło spędzony dzień :D
    Zapraszam do siebię w wolnej chwili ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację najlepiej : >
    Ładnie wyszłaś na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Bardzo przypomina mi galerię Zamkową w małym mieście położnym niedaleko mnie - Pleszewie.
    Też ze sklepów szalu nie ma, jest maleńka i są chody ruchome :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah co Ty tak z palcem do góry :D:D
    też bym chciała ruchome schody:))!

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy tam nie byłam i szczerze jakoś nie za bardzo mnie tam ciągnie ! ale zdjęcia ładne !

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje się , że jest tam całkiem ładnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. w najbliższym mieście jest 1 piętro i nawet nie ma Top Secret, jest tylko : plus, t-mobile, empik, Tesco, apteka, i jakaś kawiarnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam lubię rossmanna i CCC :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wystrój w postaci starych zdjęć bardzo fajny pomysł, prawda?:) Widać, że na otwarciu coś się ciekawego działo, tylu ludzi i wydarzeń:D Nie martw się, może z czasem pojawią się tam inne sklepy, albo zastąpią te które są;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie też bym chciała zobaczyć pokaz akrobatów !

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak ruchome schody to zawsze największa atrakcja hahah :D
    ta kawiarenka wygląda fajnie ;)
    co do twojego pytanie:
    zgodziłabym się z chęcią, ale teraz ze względów osobistych mam za dużo poważnych problemów ;/
    PS nie odbierz tego źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o sklepy firmowa,to faktycznie,mało ich..

    OdpowiedzUsuń
  14. po zdjęciach widać, że było fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak dużo dziś notek:O Wow, szalejesz!:D "nieźle wywijała" bardzo adekwatne stwierdzenie do czynności, które wykonywała:D Nie kojarzę ich wszystkich w ogóle:P Polecam galerię Focus w Piotrkowie Tryb. ;)

    Mnie by tam zainteresowało;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że w galerii nie ma więcej ciekawych sklepów;/
    Ale przynajmniej porobiłaś sobie fotki:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę ciekawie było. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. A jakie sklepy znajdują się w tej galerii ? Może się wybiorę :)

    A tak ogólnie to bardzo ładne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak fajnie spędzony czas:)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.