dołącz do obserwatorów! :)

środa, 11 kwietnia 2012

Brązowe.

Dzisiaj do szkoły postanowiłam założyć troszkę więcej biżuterii, wszystko w podobnym odcieniu brązu. Wczoraj wieczorem gdy szykowałam strój na następny dzień, ułożony komplet wyglądał naprawdę uroczo, postanowiłam go sfotografować i Wam pokazać :)



bransoletka - jubileo (w ramach wymiany z moim poprzednim blogiem)
kolczyki - new yorker %3.99zł
naszyjnik - new yorker %9.99zł
pierścionek - house %(nie jestem pewna) 9.99zł

lecę na ycd, papapa, miłej nocy;*


xoxo,
Effensis. 

14 komentarzy:

  1. Króliczek jest słodki <3

    xoxo
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny ten naszyjnik , bardzo mi się podoba ;)

    zapraszam do mnie : wiska-wiskaa.blogspot.com
    dopiero zaczełam bloga wiec.. bedzie mi miło jeśli skomętujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny naszyjnik! ; )
    Chcę, chcę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. taak, uwielbiam koszulki z kozackimi nadrukami ^-^

    + dzięki za komentarz, zapraszam częściej! :D look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw! : ) pozdrawiam, miamibeachh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam Ci rozdanie z blogu http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html , świetne buciki do wygrania ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG ten naszyjnik jest boooski ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki piękny robocik:) Ja mam pogobną bransoletke z tych koralików;)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.