dołącz do obserwatorów! :)

środa, 2 maja 2012

Floral.

Dziś, tak jak napisałam w poprzedniej notce pokażę Wam moją "zdobycz" z dzisiejszych zakupów. Kupiłam tylko ta sukienkę (no nie wliczając nagrody na konkurs), ponieważ miałam tylko godzinkę na chodzenie po sklepach, a najnowsze kolekcje w sklepach to nie jest to, na co liczyłam. Mimo wszystko jestem jak najbardziej zadowolona z zakupów! ♥

sukienka - H&M, 59.99

Uważam, że była ona całkiem tania, i opłacała się jak na taki wzór i materiał. Muszę dodać, że przekonał mnie wzór "floral", który uwielbiałam, uwielbiałam, i jeśli jeszcze kiedyś zagości w modzie - to uwielbiać będę! A i dodam jeszcze raz - to jest sukienka! Może akurat dobrze tego nie widać na powyższym zdjęciu, ale niektórzy myślą, że to biała bokserka i spódnica, oj nieee! ;)

Nie wiem czy zrobić konkurs czy rozdanie, help? ;)

xoxo,
Effensis.

32 komentarze:

  1. Rozdanie zrób :)

    Sukienka prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba bym się nie odważyła na taką .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful outfit :D
    I'm agree to write you letters :) My e-mail is lulu_97_one@hotmail.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Startuj z rozdaniem.
    No to juz wiemy co zakupilas w galerii. Swietny wybor. Bardzo Ci w tej sukience twarzowo

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna na gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też miałam się jakoś teraz wybrać do H&M po spódniczkę ;)
    sukienka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. można się tylko domyślać jak :)
    śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka;) też muszę się wybrać chyba na jakieś zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladna, tez lubie motyw floral na ubrankach ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. mam zamiar sobie ja kupić (ale granatową) ;D śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz! :)
    sukienka jest urocza, uwielbiam ciuchy H&M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie w nie wyglądasz! Tak naturalnie. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdanie :) Piękna ta sukienka, też tak pomyślałam, że spódniczka :D Lubię motyw floral :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta sukienka!

    Musisz sama zdecydować czy chcesz rozdanie czy konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna ta sukienka choć na początku myślałam, że to spódniczka i bokserka ;)
    w każdym bądź razie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka , ja od tygodnia przemierzam sklepy szukając jakiejś fajnej ,ale nic nie mogę dla siebie znaleźc :(

    OdpowiedzUsuń
  19. no mówiłam, że było trochę chłodniej niż w poprzednich dniach^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna jest ta sukienka, mam taką samą. Moim zdaniem naprawdę nie dość, że wygodna to jeszcze naprawdę tania ;))
    Mam jedno małe pytanko, a mianowicie też zastanawiam się nad założeniem bloga i nawet mam już plan jak go wykonać, ale mam jeden mały problem otóż nie mam pojęcia jak wyśrodkować tytułowy obrazek ?? Myślę że odpowiesz mi na to pytanie gdyż jesteś naprawdę wspaniałą bloggerką :*
    Pozdrawiam E. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się automatycznie wypośrodkował, bo mam taki szablon, ale na poprzednim blogu miałam ten sam problem - musisz poszukać w pomocy takiego kodu html, który trzeba będzie wpisać w odpowiedniej rubryce w "projektancie szablonów". Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam, jeśli nie to pisz śmiało! ;)

      Usuń
  21. Dziękje za pomoc, mam nadzieję że wkrótce będziesz mogła zobaczyć mojego bloga ;)
    E.♥

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.