dołącz do obserwatorów! :)

poniedziałek, 28 maja 2012

I'm sick&breakfast inspirations.

Hej!
Zaczęło się od picia gazowanych napojów w puszkach, potem krzyczenie z całych sił na karuzelach, następnie lekki ubiór na ciepłe dni zamieniające się w chłodne wieczory, a teraz choroba. Gardło boli mnie okropnie, teraz doszedł do tego katar i kaszel. Głos mam zachrypnięty, choć szczerze muszę przyznać, że zawsze podobał mi się taki. Jak pewnie się domyśliliście to wszystko co robiłam na dniach Krotoszyna, co teraz spowodowało u mnie taki stan. Jednak pomimo wszystko jestem zadowolona, że spędziłam tamten czas na maxa :)
Dzisiaj miała być notka o Dniach Krotoszyna, niestety napisanie jej wymaga większej ilości czasu, którego mi brak. Dlatego też dzisiaj piszę o czymś innym, a jutro lub pojutrze postaram się napisać o dniach. Teraz chciałabym Wam pokazać coś, co mnie osobiście zainspirowało, a mianowicie ciekawie wyglądające śniadania :D Ostatnio staram się coraz to lepiej odżywiać i duuużo ćwiczyć, bo chcę prowadzić zdrowy tryb życia! *.*

 to mam zamiar zrobić jutro:3
to pojutrze
 to w czwartek:3
 a to w piątek:3

w sumie to większość pewnie zjem na kolację, a nie śniadanie, bo rano gdy wstaję nie mam czasu robić nic więcej poza ubraniem się i umyciem. :D

ps. jutro chyba nie pójdę do szkoły, ale zobaczę jeszcze, bo pewna nie jestem. 
ps2. GODZINĘ DZIEWIĘTNAŚCIE można się jeszcze zgłaszać na konkurs, nadal zapraszam! :)



xoxo,
Effensis.

27 komentarzy:

  1. zdrowiej mała<3
    jakie smakołyki *.* też miałam się zdrowo odżywiać, ale tak nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do zdrowia ! :33 Pysznie to wszystko wyglada;]

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia:) bardzo klimatyczne. Gdybys byla zainteresowana u mnie na blogu tez jest konkurs. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. pycha pycha!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam:):*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pychotka ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam 2 msc w szkole, bo złamałam nogę i miałam nauczanie indywidualne. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm ;D też zamierzam zacząć zdrowo się odżywiać,ale chyba mi to nie wyjdzie,tym bardziej,że pisząc właśnie tego komentarza jem lay'sy ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm pycha ^^ Ale smaka narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Yummy <3

    The website is http://tofucute.com/ Really good site!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie apetyczne!
    Jadłabym ♥
    Konkurs u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. aż się głodna zrobiłam <3333 uwielbiam takie śniadania <3 co do twojego komentarza- je się tak jakby wkłada za takie zaczepki :D pokażę to dokładniej w nastęnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia życzę, też jestem przeziębiona...
    Jedzenie wygląda na pyszne, smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szybkiego powrotu do zdrowia :* :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki! Gdybym mogła, porwałabym Cię na zdjęcia, ej! Nie mam z kim chodzić teraz nawet. Ale nie robię jeszcze ładnych zdjęć, uczę się. ;)

    Dopiero skończyłam "Bezpieczną przystań", dziś czy jutro zacznę "I wciąż ją kocham', a na dniach chcę kupić kolejną książkę, ale jeszcze nie wiem, jaką. :) Też Sparksa, na pewno. Zastanawiałam się nad "Dla Ciebie wszystko" :) Ale przyjrzę się tej, o której wspomniałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie dokazuj już tyle, a wracaj do zdrowia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to zdrowiej! Ja też niestety chora..

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pyszne <3
    Wracaj do zdrowia ! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Alez tu smakowicie. Zjadłabym to wszystko w jednej chwili. Lubie takie zestawy posiłkowe, lekkie, smaczne i dajace energię.

    Pozdrawiam ciepło. Cleo

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.