dołącz do obserwatorów! :)

poniedziałek, 7 maja 2012

Romane.


A jednak mam parę minut żeby tu zajrzeć, chociażby przez telefon:) zacznę od tego, że nie chcę zdradzać za wielu szczegółów, bo więcej mam zamiar napisać w weekend, kiedy już będzie po wszystkim^^ napiszę narazie tylko, że tytułowa francuzka to naprawde przemiła, otwarta, zabawna i szalona osoba! Poza tym poznałam dziś również wiele niezwykłych dziewczyn, które już po jednym dniu nazwałam "siostrami" :) teraz dorzucam zdjęcie z moją francuzką i obietnicą, że napiszę więcej później.

z rrrrrrromane ♥

xoxo,
Effensis.

11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ona slodka, widac, ze nie Polka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie zżera zazdrość O.o
    Śliczne obie<3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nie, pojechałam tam na dwa dni do siostry:) jaaa ale Ci zazdroszczę! uwielbiam wszelkie wymiany zagraniczne, to cudownie poznawać nowych ludzi z inną kulturą itp:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W następnym poście zdradź to co chciałaś napisać ;) Urocze zdjęcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę taką wymianę . ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Francuzka - piekna:)
    Ty - równiez:)
    Rozmawiacie po francusku??:*

    OdpowiedzUsuń
  8. kurnaaa noo jak ja wam zazdroszę hah xdd
    śliczne foto <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, ja będę miała Francuzkę dzisiaj. Również z wymiany ;p

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.