dołącz do obserwatorów! :)

poniedziałek, 21 maja 2012

Jak sprite!

Czeeeeeść kochani!
Dzisiaj notka raczej na szybko, ponieważ muszę się pouczyć niemieckiego - jestem raczej dobra w językach, niestety słówek i ogólnego materiału jest dużo, dlatego muszę przy trym przysiąść. W tej notce chciałabym Wam pokazać pomadkę, którą kupiłam niedawno w Rossmanie. Co prawda do sklepu weszłam, żeby kupić eyeliner, potem zauroczyłam się lakierami do paznokci, a gdy już chciałam kupować zobaczyłam tą pomadkę. No i tak eyeliner zamienił się w całkowicie coś innego ;) Look:


Rossmann, w granicach 6 zł :P

Kuuuuuurde, mam tyle tematów na notki, że najchętniej bym dodawała 2 a nawet 3 dziennie, niestety cały czas mi brakuje tego czasu! :<<<<



xoxo,
Effensis.


20 komentarzy:

  1. a mi właśnie tych tematów brakuje. skąd ty to wszystko bierzesz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. *_* fajna.
    ja kompletnie nie mam czasu nawet na jedną notke dziennie ;\

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze tak jest, że zamierza się kupić jedno, a wychodzi się z kupionym drugim ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mi właśnie brakuje pomysłów ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie lubię pomadek ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna : D
    Muszę się tam przejść zobaczyć ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych pomadek, ale nigdy nie mam czasu ich kupić :c

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm bardzo interesujące ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubóstwiam te pomadki!!! Muszę ją kupić ;->.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupilam sobie taka pomadke o smaku coca-coli :) calkiem fajna rzecz:)

    zapraszam do mnie :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. było we wcześniejszym poście : 50 mm f/1.4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zawsze można się nauczyć rysować:)
    też tak mam zawsze ;d przychodzę po coś a wychodzę z zupełnie czymś innym:((:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem wiem, już mi się zmieniło, bo robiłam tak ale nie chciała się pokazać :( Dziękuję w ogóle za chęć pomocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam taką^^
    Muszę sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ucz się kochana! :) języki to przyszłość ;p Pozdrawiam. I zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak masz tematy, to dodawaj po kilka. :D Sorry, że pytam, ale skąd masz wygląd bloga? Wiele osób go ma, a ja nie wiem skad. Gdybyś mogła, to odpowiedz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam tych pomadek. Muszę się kiedyś przejść. ; D

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.