dołącz do obserwatorów! :)

poniedziałek, 7 maja 2012

Gumka!

Notka dodała się automatycznie zgodnie z moim planem. Teraz jest u mnie Francuzka z wymiany, więc nawet jeśli znajdę czas na bloga, to tylko odpiszę na 5-10 komentarzy, lub dodam "roboczą" notkę, ale nie będę miała czasu pisać na bieżąco, lecz obiecuję, że sprawozdanie z wymiany Polsko-francuskiej napiszę w przyszły weekend! :) A więc zgodnie z tematem notki, chciałam Wam pokazać co ostatnio znalazłam:




Czy ktoś z Was kojarzy taki kształt? ^^

do następnego posta, obiecuję, że nadrobię zaległości po powrocie! <3


xoxo,
Effensis.

17 komentarzy:

  1. Ha, ha! ^^ Fajna ta gumka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie śliczna, wcale nie deszczowa chmurka
    boska ta gumka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko jaka gumka! Mi się na początku z chmurą skojarzyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na relacje z tej wymiany! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, ale masz fajnie:D A Ty z nią normalnie chodzisz do szkoły teraz?:D
    Ale śmieszna ta gumka xd

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda jak chmura :) chciałabym taką zamiast mojej z narysowanym wielorybem ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jakby mi się to z piórniku zmieściło xd
    Czekam na następną notkę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa gumka ;) czekam na sprawozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. no to czekam aż opiszesz tą wymianę,bo przyznam,że jestem bardzo ciekaawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda byłoby jej używać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się z takim kształtem :P Udanej zabawy podczas pobytu francuski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czyżby to była chmurka? :)
    super, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa! Chmurka ;) Czekam do weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa gumka nigdy nie widziałam takiej ;p
    Zapraszam na konkurs do mnie do wygrania
    pomadka lodowa ! : D

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.