dołącz do obserwatorów! :)

czwartek, 3 maja 2012

Ryba.

Ostatnio znajduję mnóstwo ciekawych rzeczy w internecie, właściwie to chyba dobrze, bo wydaje mi się, że bardziej interesują Was posty z kategorii "found" niż "my life" :D Przedmiotem, który dziś chciałabym Wam pokazać, jest lizak-ryba, hahaha ;)


źródło: KLIK!

Na szczęście, lizak ma smak cytryny a nie ryby, hahaha :D 

+ Dziś wieczorem dodam notkę o konkursie (jednak konkurs, a co:D), więc wszystkich chętnych zapraszam, myślę, ze spodoba się Wam nagroda :)

xoxo,
Effensis.

23 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiałam się kto to, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to mnie zawiodłaś, już myślałam, że jakiś odlotowy, rybny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wysłałam, żeby zdjęcie pokazać, nie sądziłam, że dodasz mnie do znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha,świetne!
    Oj tam,mogłyby być o smaku rybki,a co ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah niezły, ciekawe gdzie taki można dostac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. heh dobrze, ze nie smakuje jak ryba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zjadłabym takiego lizaka! ;PP

    OdpowiedzUsuń
  9. uu dobrze że smak cytrynkowy uff <3

    OdpowiedzUsuń
  10. no to bede czekac :-)
    Lizak wyglada zabawnie :-) I na szczescie nie ma smaku rybu :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. ugh.. ja raczej nie zjadłabym takiego lizaka, nie wygląda apetycznie :P



    Tutaj masz link do tego sprzedawcy: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21565396

    Naprawdę mogę Ci go polecić, 99,8% pozytywnych komentarzy, tani asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam posty z serii "found"
    apropos lizaków hah super... szkoda, że u nas nie ma
    dobrze, że cytrynowe, a nie o smaku ryby, bo inaczej bym tego nie tknęła fuuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś niesmacznie wygląda. Może dlatego, że nie lubię ryb ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że jednak cytrynowy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze, że nie smakuje jak ryba :)
    zmieniłam wygląd na blogu, można go nie poznać! wszystko opisane w poście...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym się nie odważyła go jeść;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzydziłabym się to zjeść ;p

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.