dołącz do obserwatorów! :)

środa, 2 maja 2012

"Yowayowa camera".

Dziś przeglądając strony z fotografiami, natknęłam się na bardzo ciekawe zdjęcia wykonane przez Japonkę "Yowayowa".  Mieszka ona w Tokio wraz ze swoimi 2 kotami (wiem z jej strony internetowej;d). Tutaj można zobaczyć więcej jej fotografii: KLIK! A teraz parę zdjęć jej autorstwa:







nie mam pojęcia jak ona przerabia te zdjęcia, ale są świetne! :o

edit: wszyscy mówicie, że ona podskakuje i wychodzi zdjęcie, ale przecież na np. 2 zdjęciu nie mogłaby tak zrobić, bo by się chyba jej coś stało po ladowaniu >.< Moim zdaniem to ona w studio skacze, a potem wycina swoje kontury i się wkleja do jakiegoś tła! :D 


xoxo,
Effensis.

32 komentarze:

  1. Próbowałam dzisiaj takie zrobić, ale mi się rozmazywały :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podobają :) mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej :-). Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia, bardzo pomysłowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!:)
    Oj, ale ja jeszcze wrócę, bez obaw;) Ale oczywiście, jeśli będziesz miała taką chęć, to oczywiście pisz, będzie mi bardzo miło;*
    Dzięki za kciuki, mam nadzieję, że pomogą;* I w ogóle za wsparcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I have already see this photos , It Amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze i drugie szczegolnie ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej Megaśne <3
    NA jakiej Stronie to znalazłaś ?
    FAJNY BlOGASEK xd ^^ <3
    Zapraszamy do NAS : www.ModowoStylowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze ze masz zamiłowanie do Japonii ;) piekny kraj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. TAG-uję Cię. :)
    Więcej info tutaj: http://ja-emila.blogspot.com/2012/05/otagowana-d.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne fotografie... :) gratuluję Ci wyszukania tej inspirującej japonki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. czy ja wiem ,czy ona przerabia, mi się wydaję, że one po prostu skaczą, a potem powstaje taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ona ich nie przerabia z tego co wiem, tylko podczas robienia zdjęcia podskakuje:D Bardzo fajne są te jej fotki, już wcześniej się na nie natknęłam;)
    Pozdrawiam, Marlena ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam już te fotki ;) nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  15. haha, to ciekawe:) jak ona to robi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja znajoma robi coś podobnego, ale nie mam pojęcia jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już kiedyś widziałam Jej zdjęcia :)
    Są przegenialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałam gdzieś, że ustawia aparat na statywie, wybiera funkcję samowyzwalacza i skacze dopóki nie osiągnie oczekiwanego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem jak zrobili takie zdjęcie <3
    MEGA :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Szłam dzisiaj do szkoły bo w Belgii są inne świeta państwowe niż Polsce^^. Ja za to miałam 3tyg. wolnego w kwietniu ;p.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne są te zdjęcia! wow ;O też zastanawiam się jak ona to zrobiła ale pewnie zrobiła zdjęcie które wkleiła do innego. :D

    pytałaś u mnie, w ostatnim poście gdzie mieszkam. odpowiedziałam pod twoim komentarzem. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. nie no, tylko kumplujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ona jest przegenialna :)
    A robi to tak: aparat na statywie, seria zdjęć i skacze. :) Banalne, ale jaki efekt. Sama tak próbowałam, no i nie wyszło dokładnie tak samo, bo nie jestem zbytnio wysportowana i nie umiem tak wysoko podskoczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. witaj.. bardzo ciekawy blog ;) z chęcią go zaobserwuję ;pp
    faktycznie te zdjęcia są bardzo oryginalne i godne uwagi ^^ najbardziej podoba mi się to drugie ;pp
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW. Zdjecia sa bardzo orginalne. Dzieki za linka do strony tej dziewczyny. Niektorzy ludzie maja faje pomysly na zdjecia :-)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.