dołącz do obserwatorów! :)

czwartek, 24 maja 2012

Wąsy!

Hej!
Muszę zacząć od tego, że ostatnio prowadzenie bloga sprawia mi coraz to większą przyjemność, ponieważ słyszę naprawdę wiele miłych słów na jego temat. To naprawdę wiele dla mnie znaczy, dziękuję! <3
A teraz zgodnie z tematem notki. Dawno nie było nic z serii "found" to macie teraz! A mianowicie, słomka, która sprawia, że mamy wąsy :D Look:




źródło: KLIK!


szczerze mówiąc, to powoli zaczynają mnie męczyć te upały :c na przerwach w szkole naprawdę nie da się wytrzymać i do tego te mundurki! 



xoxo,Effensis.

35 komentarzy:

  1. Świetne ;]
    Jakie to szczęście, że w mojej szkole nie ma mundurków! ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff,to my mundurków nie mamy już jakiś czas,po za tym na długich przerwach można wyjść na dwór :P
    Aaa ta słomka boska,chciałabym taką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadnij, będę na Ciebie czekac ;*


    Otwiera Ci się ten link do czatu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahahaha, ale fajna słomkaa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. macie mundurki? o masakra :/
    współczuję ;) my na szczęście nie mamy :)
    a słomka z wąsem... cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. http://tinychat.com/zainspirowana przeniosłam czat!

    OdpowiedzUsuń
  7. mundurki.. pamiętam to ;) przewalona sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. *_* zacna słomka <3
    A ja obiecałam sobie w zime, że teraz nie będę narzekać więc jakoś żyje c:
    Nam trochę odpuszczają te mundurki :>

    OdpowiedzUsuń
  9. o, jaka fajna, choć dla mnie facet z wąsami brrr, takie może mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne ! : D No u mnie też są upały nie do wytrzymania ; d

    Apropo tej mojej koleżanki co o niej pisałam , to taka inna koleżanka jeszcze straszy mnie i moją kumpele sądem i wgl xd my z niej taki polew mamy że sie nie da a gada że to my jesteśmy śmieszne xd

    OdpowiedzUsuń
  11. nic mi nie wiadomo o zasadzie od 16 roku życia :)
    Podjęliśmy współprace mimo iz mam 13 lat .

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawny "wynalazek". ;) Też już mam trochę dość tych upałów. Mundurki to zło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna słomka, od razu mi się skojarzyła z Mustache Warsaw i ciasteczkami które tam były

    OdpowiedzUsuń
  14. A dziękuję :))!
    Haha ale śmiechowe te słomeczki :D
    współczuję mundurka ;/ ja na maturach musiałam siedziec w mundurku i wiem jak to jest się ugotować..:D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna słomka, też taką chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za pytanie ;) bardzo fajny gadżet ta słomka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wąsy są genialne ;) sama poluję na coś z wąsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne wąsiska:D!
    ja na szczęście nie mam mundurków^^

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dobrze ze ja nie mam mundurków;)

    OdpowiedzUsuń
  20. rozumiem Cię, te mundurki :/ Nie lubię ich nosić.

    P.S. We Wrocławiu w aquaparku bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Macie mundurki? Współczuję! Musiałam nosić w ostatniej klasie podstawówki i potem skończył się ten koszmar. Ale to fakt, za ciepło jest w klasach.

    Ciekawy pomysł z tą słomką! Czego to ludzie nie wymyślą.

    OdpowiedzUsuń
  23. haha, podoba mi sie ten motyw z wąsikami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Funny :D
    i follow you on GFC ;)
    can you follow me too?¿? :D

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.