dołącz do obserwatorów! :)

czwartek, 31 maja 2012

Słuchawki!

Hej!
Dzisiaj nie poszłam do szkoły - źle się czułam, mój stan się pogarsza :D Już się wybiorę, ale dziś na pewno nie wytrzymałabym 7 lekcji w szkole -.-

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać słuchawki, które w sumie przyszły do mnie już ponad tydzień temu, jednak z powodu braku czasu nie pokazałam ich jeszcze tutaj. Look:



słuchawki - allegro

w sumie to jestem zadowolona, że je kupiłam, naprawdę póki co świetnie się sprawdzają - są wygodne, łatwo można je złożyć i do tego baaaardzo ładnie wyglądają <3 A Wy co o nich myślicie?:)




xoxo,
Effensis.

48 komentarzy:

  1. Miałam je kiedyś zamówić i chyba to zrobię,tylko coś się dzieje z moją mp4,obawiam się,że nadchodzi jej kres,więc nie wiem czy się opłaca kupować do niej akcesoria ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. ;) Są mega ! :33 U mnie nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. są bardzo ładne . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Tak, wycieczka do Wrocławia była jednodniowa.

      Usuń
  4. och, jakie śliczne, przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem takich ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne . Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też takie mam, ale szybko się rozleciały:o:c

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te słuchawki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich, wolę małe. No i nie przepadam za ruszoffym. :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. ja swoje słuchawki kupiłam 4 lata temu i jeszcze się dobrze trzymają, oby twoje też służyły jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba nam się twój blog, jesteś świetna <3

    + zapraszamy na naszego bliźniaczego bloga http://life-of-twins.blogspot.com/ :)
    dodajemy do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ;* Jakie świetne!:) Ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetne te słuchawki, zdrowiej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja kuzynka je ma i też jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam je jakiś czas temu na allegro, są ładne, wygodne a przede wszystkim baaardzo dobrze słychac w nich muzykę. Ja mam inne, z philipsa, ale wszystkie dźwięki słychac idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie świetne!:D Mogę wiedzieć ile za nie dałaś?
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam podobne, tylko moje były czarne. ;) Dlaczego były? Bo pękły na pół po ok. 6 miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladaja ciekawie :-) Wazne zeby sie rowniez sprawdzaly po wzgledem jakosci

    OdpowiedzUsuń
  19. oo te słuchawki :D
    Mam nadzieję , że nie zepsują Ci się tak jak mi ;<

    OdpowiedzUsuń
  20. widzialam takie same tylko z motywem flagi brytyjskiej ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Są świetne! =3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne:) moja znajoma ma zielone, fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo kuuurna... właśnie chciałam takie kupić, ale inny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, dziś pierwsze nagranie z próby do mojego nowego utworu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne słuchawki. Mam też prawie podobne. xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwię się że wam nic nie zorganizowali z okazji Dnia Dziecka...
    Świetne słuchawki!

    OdpowiedzUsuń
  27. No to zdrowiej szybko, a słuchawki takie super - słodkie bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuje bardzo ;*
    świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  29. słuchawki?? zabrałabym:D
    fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żartujesz:O u kogo kupowałaś?:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo ! To cena faktycznie niska.Mogłabyś podać link do aukcji,z której kupowałaś te słuchawki? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe, o wiele lepsze od klasycznych :)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.