dołącz do obserwatorów! :)

piątek, 25 maja 2012

Ogród & Dni Krotoszyna!

Hej kochani,
już dawno miałam Wam napisać notkę, o tym, że w ten weekend nie będę jak co tydzień czytać Waszych blogi oraz pielęgnować bloga. Dlaczego? W piątek, sobotę i niedzielę w moim mieście odbywają się Dni Krotoszyna, mianowicie jedno z paru najfajniejszych wydarzeń w moim mieście. Jest to weekend pełny występów, popcornu i przede wszystkim różnego rodzaju kolejek i innych atrakcji. Więc pewnie jak się domyślacie, cały weekend spędzę poza domem a dokładniej na błoniach wraz z koleżankami. Oczywiście znajdę w ciągu dnia trochę czasu, żeby dodać notkę, a jeśli nie napiszę parę teraz, na wszelki wypadek, i w razie braku czasu kliknę jedynie "opublikuj post" :) No, to tyle jeśli chodzi o Dni i o część informacyjną.
Teraz chciałabym Wam pokazać ogród mojego dziadka. Niedawno były konie i stajnia a teraz ogród - szczerze muszę przyznać, że kocham to miejsce. Jest takie ciche, spokojne i do tego piękne *.* Uwielbiam w lecie przesiadywać tam na bujanej huśtawce, patrzeć na oczko wodne czy też robić zdjęcia. Teraz Wam troszkę przybliżę klimat tego miejsca:

 tam obok jest przejście, zawsze się bałam, że wpadnę do oczka! 
małe oczko, ale fajny klimat! :)
 wszystko takie nastrojowe :3
w sukience wygodnie, na ręce mam jeszcze Believe moje. <3
+ oczywiście na bosooooo!

no to życzcie mi miłej zabawy, lecę się szykować!



xoxo,
Effensis.


26 komentarzy:

  1. u nas taki 'festyn' jest w lipcu ^^ muzyka, karuzele itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tam ;)

    A czemu tylko na chwilę xd ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krotoszyn, brzmi znajomo :)
    Kapitalny ogród ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłej zabawy podczas Dni Krotoszyna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ogród, najbardziej podoba mi się oczko wodne. W moim mieście też są takie zabawy z okazji Dni Płocka, ale... mizerne. Niestety Płock nie potrafi niczym zaimponować. No chyba, że molem wzdłuż rzeki, które było czynne przez jeden sezon -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też jest coś takiego, ale w lipcu zawsze:P
    uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna sukienka ;) i piekne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała, żeby w mojej miejscowości albo chociaż w okolicy były dni miasta, a nie jedno razowa impreza z jakimś tam koncertem. ;< A tak po za tym to lubię twojego bloga i strasznie miło się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne miejsce. ;)
    śliczna sukienka. ^%^

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten ogród dziadka ! : D
    Miłej zabawy : )
    Ja muszę jeszcze trochę poczekać na dni mojego miasta :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie chodziłam jeszcze boso w tym roku:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadę na obóz jeździecki ;)
    A tak w ogóle interesujesz się końmi , bo przeglądałam twojego bloga i zauważyłam , że twój dziadek ma konie ? :3
    Będę tu częściej zaglądać :)
    Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna spódniczka *.* faktycznie nastrojowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia, lubię takie wodne oczka i stawiki czy jak to się zwie;D
    fajną masz spódniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę klimatycznie i tak zielono, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę takiego miejsca i to własnego! Dziadkowego:) Piękna sukienka i sielanka miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Od najmłodszych lat uwielbiałam oczka wodne,kiedyś nawet bym się w jednym utopiła...
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taką samą sukienkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello! I just came across your wonderful blog and was wondering if we could follow each other on Blogger and Twitter (@pink_sequins). You can follow me (via GFC) by clicking this link. I'll follow back. Take care. :)

    Kristina

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie ty masz ładne włosy :)
    ładne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeej *___* Moja babcia też ma fajny ogród, ale ty masz świetnego dziadka. Stajnia, taki ogród. Zazdroszcze. A właśnie jeździsz konno.?

    OdpowiedzUsuń
  23. Również się wybieram na dni mojej miejscowości .

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pięknie. A ta spódniczka jest odjazdowa!:)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.