dołącz do obserwatorów! :)

sobota, 12 maja 2012

Midnight sale.

Czeeeeeeeeeść!
Wczoraj wieczorem wybrałam się do galerii Ostrovi na "Nocną wyprzedaż", która trwała od godziny 21 do 24. Było mnóstwo ludzi, ogromne kolejki i korki pod samą galerię, ale opłacało się przyjść - w co drugim sklepie były jakieś przeceny. Oczywiście kupiłam sobie parę rzeczy - kurtkę, chustkę i tshirt :) W sumie ba tych rzeczach zaoszczędziłam 40 zł, więc moim zdaniem opłacało się przyjść. Żałuję tylko, że nie kupiłam okularów przeciwsłonecznych i spodni :C No cóż, innym razem. Teraz pokażę Wam jedynie kurtkę, ponieważ mam problem z  kablem od aparatu, wiec biorę zdjęcia z internetu, a ani chustki, ani bluzki nie ma na stronach. Jednakże myślę, że niedługo, gdy naprawię kabel USB w jakiejś stylizacji pokażę Wam bluzkę lub chustkę :)


kurtka - diverse 99 zł 79.99zł
kocham ją za kolor, krój i materiał - idealna, taka jaką chciałam :3


raaany, nie wyrabiam z blogiem - 70 komentarzy do zaakceptowania! ;x


xoxo,
Effensis.

23 komentarze:

  1. faktycznie, kolor do pokochania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta kurteczka :))) zakochałam się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta kurteczka! Podoba mi się jej kolor.;)
    Zapraszam również do mnie . :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna kurteczka <3
    nie dziwię się,że był taki tłum ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna;) Ja jadę jutro na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjeżdżają w środę 16 maja, a są z Evron. W planach oczywiście zwiedzanie szkoły naszego miasta, Krakowa, Auschwitz, Wieliczki i Wygiełzowa. + basen, zawody sportowe, dyskoteka i nieobowiąkowe spotkania towarzyskie prawie codziennie. Były też quizy, questy w terenie, koncert i przedstawienie, a jutro piknik. Zazdroszczę ci, że tak dobrze sie dogadywaliście. Większość Francuzów u nas nie za bardzo potrawiła dogadać sie po angielsku, zresztą trzymali sie w swojej grupie. Tylko kiedy spotykałyśmy się z polskimi koleżankami i ich korespondentkami w mniejszej ilości dało się siebie poznać. Przynajmniej mamy podobne gusta i zainteresowania, więc było o czym pogadać.

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam ;d wcale nie taka chudziutka:D
    mam nadzieję że kabel się ogarnie i będzie działać :D śliczna ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka ładna, ale ja bym nie miała cierpliwości stać w kolejce nie wiadomo jak długo ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kurtka, myślę że będziesz miała wiele pomysłów na nią ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. No cześć ! Ponieważ bardzo lubię twojego bloga , zapraszam cię na konkurs (converse) na moim blogu . ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta kurteczka.

    Promocje to fajna rzecz, można zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy udane. ;D
    Ładna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  13. matko! jaka śliczna! :)
    ma super krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna! a u mnie rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna ta kurtka i śliczny ma kolorek ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna:) kolor jest boski:)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.