dołącz do obserwatorów! :)

środa, 23 maja 2012

W stajni.

W zeszłą niedzielę wybrałam się w odwiedziny do mojego dziadka. Bardzo lubię go odwiedzać, ponieważ ma cuudowny ogród i dużo zwierząt - w tym dwa konie. <3 Dzisiaj chciałabym Wam je pokazać. Może zacznę od tego, że nazywają się Wiola i Benson. Niestety, póki co można jeździć jedynie na Bensonie, ale podejrzewam, że niedługo się to zmieni ;) Ja jeszcze nie miałam okazji jeździć na żadnym z nich, ale mam nadzieję, że w wakacje będę miała okazję!

 Tutaj na pierwszym planie Wiola <3
A tutaj obydwa obok ;)

Muszę przyznać, że konie to są naprawdę mądre zwierzęta. Doszłam do tego, gdy robiłam im zdjęcia (oczywiście jest ich więcej). Dlaczego? Mój aparat zanim zrobi zdjęcie najpierw słychać migawkę. Gdy konie słyszały migawkę jak gdyby automatycznie się zatrzymywały, żeby zdjęcie jakoś wyszło :) I teraz nie myślcie, że to był jakiś głośny odgłos, to było naprawdę ciche piknięcie, wow :D




xoxo,
Effensis.

25 komentarzy:

  1. Chciałabym, aby to było tylko to.. Ale najgorsze jest to, że oni byli wiele gorsi w nauce ode mnie, a szczególnie ojciec, a teraz wymaga nie wiadomo czego... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne konie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia , podziwiam Cię ; ))
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są :) kocham konie odkąd pamiętam, a jeździectwo to moja pasja od dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadałam za końmi , wręcz się ich bałam No ale się do nich bardziej przekonałam z czasem : D
    zazdroszczę dziadka z takimi pięknymi końmi : D

    OdpowiedzUsuń
  6. W najbliższym czasie postaram się zrobić makijaż step by step ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. mądre bestie a jakie śliczne i fotogeniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne! chociaż mnie konie zawsze przerażały, nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  9. konie są śliczne - ale wg mnie strasznie (ja się boje w sumie każdych zwierząt xd)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jazda konna zawsze spoko. Jak byłam mała to zawsze marzyłam o takich zwierzętach. Ale teraz już żadne mnie nie zachwycają i jedyne jakie bym chciała mieć to lemur :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznee <3 kocham konie. naprawdę mądre i fajne zwierzaczki. : D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne konie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Konie to naprawdę wspaniałe zwierzęta :)
    Mój dziadek też kiedyś miał konie, teraz niestety nie mam z tymi zwierzętami już żadnego kontaktu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne konie ;) Konie faktycznie są bardzo mądrymi zwierzętami ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mądre koniki ! ;3
    chciałabym sobie pojeździć na jednym z nich ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. są ładne :)
    muszą mieć czuły słuch :P

    OdpowiedzUsuń
  17. raaaaany! jak na Twoim blogu jest sympatycznie. Twój szablon jest jednym z najrozkoszniejszych jakie widziałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyś chyba SPAMu nie widziała ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne konie , pozdrawiam i zapraszam oczywiście do mnie.:):*

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.