dołącz do obserwatorów! :)

sobota, 19 maja 2012

Z reniferem!

Hej kochani!
Dzisiaj piszę wcześnie, ponieważ o 13 wybieram się na jakieś tam biegi w moim mieście. Szczerze to nie wiem jak one się nazywają, gdzie będę biegła i kto ze mną pójdzie, ale jakoś się tym nie przejmuję. Chcę przyjść tam, przebiec i wrócić do domu. Jedyną informacją, którą wiem, to to, że bieg jest na 3 km. Tak myślę, że dla mnie to prawie jak maraton o0 Ale biegnę, a cooooo tam! ;) Okej, przechodząc do tytułu notki "z reniferem" chodzi mi o pocztówkę z postcrossing.com, którą dostałam w czwartek. Zobaczcie:


Podoba mi się i to bardzo, a Wam? 


W najbliższym czasie mam zamiar napisać notkę o postcrossing.com. Wiem, że kiedyś już była, ale niewiele osób zrozumiało co i jak, a wiele z Was jest tym zainteresowana :) 

ps. Można jeszcze brać udział w givewayu, zapraszam parę notek niżej!
ps2. chyba uszykuję jakąś małą wymianę listów na blogu ^^


xoxo,
Effensis.


32 komentarze:

  1. *u* fajniee masz biegi. u mnie nic nie ma ;\ niby duże miasto a nawet w ładną pogodę nie mogę jakiegoś maratonu zrobić czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam cię, że wybierasz się na ten bieg, 3 km to spory kawałek do przebiegnięcia, przynajmniej dla mnie :)
    ładna pocztówka, ja wczoraj też dostałam pocztówkę ze zwierzęciem, tyle że, z sarenką ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w biegu !! :D
    Ładna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! ;* teraz jeszcze angielski i koniec! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Finlandii!
    Jak fajnie ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tam chyba teraz Mikołaj szykuje prezenty na najbliższe święta, fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne *.* też chcę kartkę z postcrossing! może się skuszę ;D
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super pocztówka ;)
    tak, napisz o postcrossing.com bo nie za bardzo wiem, o co kaman ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, fajna ;)

    Dawno nie dostałam żadnej pocztówki z zagranicy ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczynom z bloga ;) no chyba ze pytasz konkretnie którym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam. Niby to nie tak dużo, ale z moim zamiłowaniem do biegania, to wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też mogłabym brać w tym udział, ale moi rodzice są przewrażliwieni i na pewno nie będę mogła dać nikomu swojego adresu, grr..

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie :) miło by było też takie kartki dostawać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się to. Szkoda tylko, że ja bazgrze jak kura pazurem:P Poza tym mi trudno jest z dotarciem na pocztę, więc niestety to nie dla mnie. A listonosz już nie puka do mych drzwi tak często :(
    No dobrze, zostawię;D

    OdpowiedzUsuń
  15. owszem, nokia c3 :D już nie raz słyszałam o tym postcrossingu, chyba wreszcie wejdę na tą stronę i się tam zaloguję, bo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie ostatnio zmieniali trochę te okienka co się patrzy powiadomienia i wiadomości to może dlatego że tak kombinują..:D
    Hahah nie wiem co to za bieg ale biegnę :D to sie nazywa podejście :D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, fajna sprawa ten postcrossing : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana! zalogowałam się na tym postcrossingu i potrzebuję kilku rad, odezwij się proszę na gg - 4089606 :) siedzę na niewidocznym cały czas :P

    OdpowiedzUsuń
  19. czekamy na następną notke :)

    ZAPRASZAMY ! http://paaraadisee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś biegałam, a teraz mam problem z przejściem 3 km to co tu o przebiegnięciu tego dystansu mówić ;p ale mam nadzieję że fajnie się bawiłaś na tym biegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fab!!!^^
    i love it ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na taką notkę, przyda się
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. haha, fajna ta kartka! takie tam zdjęcie z RENIFEREM :dd
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł z ty postcrossing!

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.