dołącz do obserwatorów! :)

niedziela, 13 maja 2012

Komunia.

Przepraszam, że tak późno, ale do 18 byłam na Komunii, a zaraz potem lekcje. No tak, pozdrawiam życie gimnazjalisty :xx Strasznie mi statystyki spadły, bo mam aż o połowę wejść mniej, ale nic nie zrobię, na siłę nikogo nie zaproszę na bloga. Poza tym 80 komentarzy czeka na odpowiedź, nie wiem kiedy się z tym pozbieram, no ale, zawsze po dłuższej przerwie od skzoły trudno mi jest wrócić do bloga - po majowych, po testach 3kl, po feriach - co dopiero będzie po wakacjach! ;o Dobra, notka o niczym, więc może coś napiszę lepszego - Komunia była fajna:3 Dobra, nie mam weny. Macie zdjęcie jakieś z wymiany i lecę! :* (ps. nie obiecuję, że jutro zapewnię lepszą notkę :<)


xoxo,
Effensis.

14 komentarzy:

  1. życie :) ale mam nadzieję,że o nas nie zapomnisz i będziesz co jakiś czas dawać znać,że żyjesz ;D aj,przypomniałaś mi o wakacjach ! i tak zatęskniłam. kurcze,80 komentarzy do odpowiedzi - mi by chyba oczy padły ;D
    fajnie,że na Komunii było ok :>

    OdpowiedzUsuń
  2. mi niestety też statystyki spadają no cóz... szkoda ale trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja każdą twoją notkę komentuję xp
    swoje notki notki dodaję zawsze co 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ee co się dziwić... wakacje się zbliżają = brak weny xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać na tym zdjęciu, że dobrze się bawiłaś :))
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie umiem. myślałam by wykorzystać do tego mamę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwilowo jakoś nie bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ;) na moim blogu pytałaś gdzie moja koleżanka kupiła te słuchawki z gwiazdkami . Tutaj zostawiam ci linka do nich , tylko innego kolorku : http://allegro.pl/duze-sluchawki-z-gwiazdka-mix-style-promocja-i2320042389.html
    Ja idę w wakacje na Komunię kuzyna ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż. Gimnazjum to gimnazjum. Teraz obie narzekamy, a w liceum będzie jeszcze gorzej ;/ Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.