dołącz do obserwatorów! :)

wtorek, 22 maja 2012

Ginger lime.

W zeszłą sobotę razem z Klaudią wybrałam się na zakupy do Ostrovi. Ostatnio jestem baaardzo wybredna na zakupach, dlatego kupiłam jedynie bluzkę (może kiedyś pokażę, ale dopiero jak będę miała ją na sobie, bo po niefajnie wygląda zdjęcie bluzki walniętej na podłogę :dd) i błyszczyk/pomadkę w H&M, w którego zapachu i wyglądzie się zakochałam *.* Look:


H&M - 6.99 zł.

Te wszystkie kosmetyki w niektórych sklepach tak kuuuuuszą tymi kolorowymi opakowaniami i ładnymi zapachami, że ojeju! Na Was też to tak działa?!

+ dziś lekcje kończyłam o 11:30 i dzięki temu miałam dużo czasu, żeby pobyć trochę dłużej na Waszych blogach - odpowiedziałam na prawie wszystkie komentarze <3
++ niedługo ponowne rozdanie, szykować się! :D


xoxo,
Effensis.



15 komentarzy:

  1. J atez mam slabosc do ladnie pachnacych rzeczy szczegolnie tak slodko ^^ Juz nie moge sie doczekac rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! ja osttanio kupiłam sobie wazelinę (lip care) z flos leku, czekoladową <3 . też tak mam, że jak coś ładnie wygląda, to chcę to mieć, to tak kusiii *___* . albo jakieś ładne zapachu kremów, balsamów, wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tak mam <3 mam ponad 5 błyszcztków - a mało ich używam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te pomadki w H&M, i muszę przyznać że są rewelacyjne. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie różne pierdoły xd
    tylko kasy potrzeba i wszystkie sklepy z kosmetykami wykupione haha ;)
    achhh to wszystko tak kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś ostatnio fajne pomadki kupujesz : 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę już wchodzić do sklepów z kasą , bo na pewno wyjdę choćby z małą głupotą , która kusi kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też się chyba jutro wybiorę na maraton po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mm ale świetnie wygląda *.* !

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam gdzieś te balsamy do ust xd. Wydają się fajne :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze pudełeczko faktycznie zachęcające. :) Niestety u mnie w hm'ie nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.