dołącz do obserwatorów! :)

sobota, 26 maja 2012

Like & Dislike!

Hej!
Pierwszy dzień Dni Krotoszyna uważam za baaardzo udany - spotkałam mnóstwo ludzi i naprawdę miło spędziłam czas. Poza tym tej nocy miałam nockę z moją Nicolą. <3 Było świetnie, ale jestem niestety zmęczona:< Dzisiaj również wybywam na dni Krotoszyna, także również nie będę miała za dużo czasu na bloga;)
Teraz chciałabym Wam pokazać całkiem ciekawe pieczątki, które niedawno znalazłam buszując po różnych stronach. Look:


źródło: KLIK!

W sumie to chciałabym mieć takie pieczątki, dislike zrobiłabym an pierwszej stronie zeszytu od fizyki i matematyki, hahaha!



xoxo,
Effensis.




43 komentarze:

  1. Hah! Kocham Twoje wynalazki z neta ;D
    Świetne są te pieczątki !

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciała bym mieć takie pieczątki;D
    w sumie można sobie takie wyrobić jak każdy inny napis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dislike byłby na każdej stronie mojego zeszytu od fizyki i matmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze jestem zmęczona jak śpi u mnie kumpela ;P
    Fajne te pieczątki , na pewno też bym na pierwszej stronie maty zrobiła dislike :P

    OdpowiedzUsuń
  5. marzę o takich pieczątkach! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeeej ja też chce takie.:) Pozdrawiam Kosti xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałyby mi się takie pieczątki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne! Strasznie by takie chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. heheh, przydatne pieczątki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym przybiła taką pieczątkę na zeszycie od fizyki i matematyki! ;) Jestem tylko ciekawa reakcji nauczycieli^^

    OdpowiedzUsuń
  11. hah pomysłowe... ja bym zrobiła jeszcze na niemieckim xd
    super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie świetne te pieczątki ! poproszę na dzień dziecka ! ;> w sumie to mogłabym niektórym luzie przybijac takie cus na czole ;P
    ja tez jestem wykończona, ale to pewnie po wycieczce :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha :D świetne te pieczątki ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym chciała takie pieczątki *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam już takie :d

    pozdrawiam i zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie jestem w stanie zrozumieć takiego zachowania, no ale cóż.. tego chyba jednak nie da się pojąć..

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo fajne : > przydałyby mi się takie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) u mnie na blogu jest odpowiedź do twojego komentarza :)

    http://endingstory13.blogspot.com/2012/05/sprawa-photobloga-i-skreconej-kostki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł z tymi pieczątkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Ci dobrze:D
    szkoda że na facebooku nie ma opcji dislike:<;d

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, pomysł z pieczątkami na zeszytach jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mieszkasz w Krotoszynach niedaleko Nowego Miasta Lub. ? pieczątki bardzo fajne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pieczątki to naprawdę super sprawa! Ja pewnie wykorzystałabym je na połowie moich zeszytów. -.-

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne te pieczątki ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe świetne te pieczątki xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Odwieszam blog. ;d
    onomatopeiczniem.blogspot.com +zapraszam dzisiaj na czat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie gadżety, a te pieczątki byłyby super!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne te pieczątki :) też nie lubie matmy + chemii :P
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Aww, świetne są c:
    Tylko raczej by mi się nie przydały, bo ja nawet zapominam pisać karteczek, które by mi o czymś przypominały. XD

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo tak, ja też dislike odbiłabym zdecydowanie na matematyce i fizyce ^-^

    OdpowiedzUsuń
  31. już gdzieś to kiedyś widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny pomysł na te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ludzie mają teraz pomysły ;) facebook opanował cały świat ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcę takie pieczątki. ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. haha, pomysłowe pieczątki

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.