dołącz do obserwatorów! :)

niedziela, 27 maja 2012

Szybko.

Hej!
Przepraszam, że tak późno, ale starałam się korzystać z dni do ostatniej minuty! No  cóż, muszę uznać, że wszystko minęło baaardzo szybko, jakoś inaczej to sobie wyobrażałam, co nie znaczy, że było gorzej! Było świetnie! Pierwszy dzień był chyba najlepszy ze wszystkich, chociaż pozostałe również ok. Dzisiaj wzięłam aparat i zrobiłam parę zdjęć, dlatego jutro pojawi się bardziej szczegółowa notka, która pomoże Wam trochę przybliżyć klimat całego miejsca. Teraz dodaję zdjęcie z wczoraj z Nicolą, z którą miałam nockę i spadam! ;)


znowu mam zaległości w komentarzach, nieeeee!

nie zapomnijcie o givewayu, 
parę notek niżej :)
ps. zgłoszenia do jutra!!!!


xoxo,
Effensis.

20 komentarzy:

  1. No to czekam na szczegółową relację. Świetne miny na zdjęciu.
    Haha będę ci nabijać komentarzy, tak że nie dasz rady z odpisywaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I have sent you an e-mail too :)

    Funny pic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznaa fotkaa <3333 Ahaha. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne miny :P :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadam pytanie nie związane z notką, dlatego na samym wstępie przepraszam :D alee .. gdzie kupiłaś te poduchy ?!?! <3 mam remont pokoju i takiego cudeńka szukam !

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcie :) mega pozytywne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda wam pewnie dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulkę kupiłaś w Housie . ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcie ;3 Śliczne jesteście : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Na nogach wyglądają świetnie, zresztą planuję zrobić stylizację, to zobaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne masz tlo bloga.
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha ale pozytywne zdjęcie!:)
    a to gdzież Ty jesteś?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. oo to przypomnij sobie o tych ramkach, bylabym wdzięczna; )

    OdpowiedzUsuń

Możesz spytać czy obserwujemy, wtedy, jeśli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.

xoxo.